|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben geen monteur, maar de olieschaafveer die bleef een soort van ingedrukt. Dus die is vervangen.
|
||||
|
||||
Zijn de zuigers wel vervangen? Ik heb namelijk heel wat G60 motoren gereviseerd maar nog nooit dezelfde zuigers kunnen gebruiken. Vaak moest er zelfs direct de 2e overmaat in. Ik denk dat Ruud dit kan bevestigen.
Tenzij de motor niet al te lang geleden al een keer gereviseerd is natuurlijk.
|
||||
|
||||
Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb ze wel gezien dat de zuigers bovenin keurig strak erin zaten maar de cilinderwanden vooral onderin waar ze zeg maar de zwaaiende of slaande beweging maken helemaal ruim (ovaal) gesleten waren.
Dat kon met alleen honen niet opgelost worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt. Altijd een dikke stootrand bovenin.
|
|||
|
|||
Wat een auto! Mooi ding. Klote van de motor perikelen maarja bolku en motorrevisie blijft toch soms... Nou ja een gok laten we zeggen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
klopt helemaal roy.Zelfs binnen de 100.000km ga je al naar eerste overmaat.Maar er zijn altijd mensen die het beter weten.... Ik heb al een paar kapotte motoren van bolku bij mij gehad.Hij had van een gewoon standaard vw blok een g60 gemaakt,alleen vergeten dat een g60 oliesproeiers heeft en normale blokjes niet.Het gevolg 4 kapotte zuigers en geen garantie |
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn meest positieve herinnering: toen hij met zijn bakkes vol tegen z'n eigen brug aan liep. Hoop dat hij jou wel fatsoenlijk helpt. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Is het zo erg? Zelf geen ervaring met reviseren bij hun maar wel meerder malen wat besteld bij Bolku maar dat was wel altyd goed.
|
|
|||
|
|||
Op verzoek kroeps reactie verwijderd. Indien iemand mijn ervaring wil weten met bolkut, pm me.
Succes met je auto. Oh en hoe jeroen met bepaalde klanten omgaat, tsja is ook niet heel netjes (als we het over "netjes" gaan hebben). Hopelijk (en dat meen ik) kom jij daar niet achter. Last edited by Manuel010 : 18-11-2019 at 16:57. |
|
|||
|
|||
Nou nou
|
||||
|
||||
Ik zou graag willen dat een aantal dingen die hierboven staan worden verwijderd. Vind ik niet bij mijn topic horen en eigenlijk niet heel netjes.
Mijn ervaring met Bolku is tot nu toe nog niet best dat kan je begrijpen. Maar een fout is menselijk en dan gaat het erom hoe je ermee om gaat. Tot nu toe vind ik de afhandeling prima van Bolku. Aangezien ik er geen ervaring mee heb moet ik afgaan op wat mij wordt verteld over motorrevisie. Dus ik kan inhoudelijk niet reageren op de vragen omdat ik het niet weet. Wat ik wel weet is dat ik op 20 januari een afspraak heb om wederom de bank op te gaan. Daar kijk ik voorlopig naar uit.
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan het ook in je achterhoofd houden en controleren of alles wel grondig gebeurd is. Wat hierboven staat is enkel om jou te helpen.
|
|||
|
|||
1 tip, laat ALLES op papier zetten. Je bent echt de eerste niet die genaaid wordt.
Mvg Manuel. |
|
|||
|
|||
Goede opmerking Kroeps. Ik ben het helemaal met je eens.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
De tips worden gewaardeerd en zal het zeker in mijn achterhoofd houden. Als de auto weer bij Beek staat dan zal alles worden gecontroleerd. Dus we wachten af tot het nieuwe jaar.
|
||||
|
||||
Het is jammer dat je niet het advies kreeg om bij een revisie te kiezen voor 144mm stangen en lichtere zuigers. Wordt een G60 motor een stuk fijner van.
|
||||
|
||||
Kan een moderator mijn topic titel aanpassen:
kroeps MK2 G60 Edition One Project
|
||||
|
||||
Quote:
|