Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Car Café
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 30-09-2011, 17:52
Nick_J's Avatar
Nick_J Nick_J is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 319
Send a message via MSN to Nick_J
Default Wie van jullie heeft ervaring met G-Werks UK?

Zoals de titel al zegt,

Wie heeft er ervaringen met G-Werks in de Uk?

Ik heb d'r 14 July J.L. een set Rotiform's Blq's besteld en d'r zou 6 weken levertijd op zitten, maar tot op heden geen nieuws over de wielen.Ik heb ze betaald met creditcard en is al afgeschreven.
Het contact verloopt ook stroef en ik word niet begrepen ( terwijl mijn engels goed is ) ze weten de helft van de tijd niet waar ik het over heb... Enz!

Hoe dit aan te pakken. Ik heb een contact persoon daar maar die reageerd niet op mails...

Wie o wie kan mij verder helpen.
__________________
Zu Risiken und Nebenwirkungen, fressen sie die Packungsbeilage und erschlagen sie ihren Arzt oder Apotheker..
Reply With Quote
  #2  
Old 30-09-2011, 18:38
SpiderClass's Avatar
SpiderClass SpiderClass is offline
Volksforum Aandeelhouder - Guus
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,957
Default

Gewoon even bellen, dat werkt altijd beter als mailen e.d.
tel:+44 (0)1903 730 006
__________________
Member of Dub05
Reply With Quote
  #3  
Old 30-09-2011, 20:29
JarnoVWPolo6N JarnoVWPolo6N is offline
VW Addict
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 609
Default

Ik heb er ook wel eens wat besteld en enkel via mail gehandeld, op zich geen verkeerd bedrijf, maar je communiceerd/mailed telkens met een andere persoon, wat de duidelijkheid enorm vertraagd aan hun zijde, en dus tot zeer langdradige communicatie + frustratie zorgde. Na een (ietwat pissig getint) belletje was het rap klaar, werd mij zeer netjes excuses aangeboden, en was mijn besteld onderdeel binnen no-time in huis.

Kortom, zoals SpiderClass al oppert, even bellen!
Reply With Quote
  #4  
Old 30-09-2011, 22:33
Nick_J's Avatar
Nick_J Nick_J is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 319
Send a message via MSN to Nick_J
Default

Quote:
Originally Posted by SpiderClass
Gewoon even bellen, dat werkt altijd beter als mailen e.d.
tel:+44 (0)1903 730 006


Ik heb al talloze gesprekken gevoerd en inderdaad telkens iemand anders aan de lijn, danwel iemand die geen verstand van zaken heeft ( zegt hij ).
2 weken geleden werd mij mede gedeeld, Meneer, sorry maar we zijn u wielen kwijt... Paar dagen later krijg ik een mail van USPS met een track en trace nummer. en dat eindigd in "The USA" in Minisota ergens... Weer bellen, geen duidelijkheid en moest maar wachten op een antwoord. Dat gedaan. Niks meer gehoord weer zelf bellen en toen kreeg ik te horen ze liggen bij de Poedercoater! Okay dus er vooruitgang geboekt, niet dus! Wielen waar voor iemand anders. En na het starten van dit topic weer gebeld, en weer mijn nummer achter gelaten, moest ik maar even wachten tot iemand van Sales even tijd had voor mij.... Okay!
Ik ben toch echt duidelijk zat geweest in mijn bestelling en wat ik wou. Zo moeilijk moet het toch niet zijn.
__________________
Zu Risiken und Nebenwirkungen, fressen sie die Packungsbeilage und erschlagen sie ihren Arzt oder Apotheker..
Reply With Quote
  #5  
Old 11-01-2012, 12:24
Jelle-Mk1G60's Avatar
Jelle-Mk1G60 Jelle-Mk1G60 is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,285
Default

nog nieuws gekregen uiteindelijk?
__________________
Wie ben ik? --> KLIK

Speelgoed:
-Mk1 G60 Project
Daily Drive:
-Mk3 1.9TD SOLD
-Mk4 1.9TDI 232Pk & 437Nm SOLD
-Audi A4 b7 break S-line
Reply With Quote
  #6  
Old 11-01-2012, 21:03
Suspekt Suspekt is offline
VW Addict
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 514
Default

Ik hoop voor de topicstarter dat alles goed is afgelopen ... maar ik vrees echter van niet. G-Werks bestaat niet meer en ik heb begrepen dat veel mensen met bovenstaande te maken hebben gekregen.

Dit is de boodschap die Darren een paar maanden geleden op zijn website plaatste: We would like to say a huge thank you to all of our customers over the last 6 years.. Unfortunately due to reasons beyond our control we have been forced to cease trading ...
__________________
Seekrank ...
Reply With Quote
  #7  
Old 12-01-2012, 10:50
Nick_J's Avatar
Nick_J Nick_J is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 319
Send a message via MSN to Nick_J
Default

Quote:
Originally Posted by Suspekt
Ik hoop voor de topicstarter dat alles goed is afgelopen ... maar ik vrees echter van niet. G-Werks bestaat niet meer en ik heb begrepen dat veel mensen met bovenstaande te maken hebben gekregen.

Dit is de boodschap die Darren een paar maanden geleden op zijn website plaatste: We would like to say a huge thank you to all of our customers over the last 6 years.. Unfortunately due to reasons beyond our control we have been forced to cease trading ...


Uiteindelijk is het allemaal opgelost. Ik had het geluk dat ik met de Visa betaald heb en dat een aankoop 180 dagen verzekerd is. dat wil zeggen als jij de waar niet ontvangt omdat hun zich niet aan de afspraken houden dan krijg je je geld hoe dan ook terug. Maar! dan moet je wel met mails met afspraken over de tafel komen. Dus niet met een flut reden. Maar "De Darren" was de boel aardig aan het bezeiken daar.

Maar alles is opgelost en het bedrijf is niet meer...

Topic kan dicht.

Groeten Nick.
__________________
Zu Risiken und Nebenwirkungen, fressen sie die Packungsbeilage und erschlagen sie ihren Arzt oder Apotheker..
Reply With Quote
  #8  
Old 14-01-2012, 10:08
Lennart Lennart is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,661
Default

Nog even ter info


__________________
Flickr
Reply With Quote
  #9  
Old 14-01-2012, 18:12
Nick_J's Avatar
Nick_J Nick_J is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 319
Send a message via MSN to Nick_J
Default

Had het al gelezen.
__________________
Zu Risiken und Nebenwirkungen, fressen sie die Packungsbeilage und erschlagen sie ihren Arzt oder Apotheker..
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 04:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum