|
|||
|
|||
Ik ben vanmiddag op het werk even bezig geweest met een nieuwe motorsteun voor onze kart. Hierdoor komt het blokje bijna 4 cm verder naar buiten, en gaat de ketting hopelijk niet meer de stoel opvreten.
En toen ik thuis kwam stond er een leuk pakketje voor mij klaar. Hierdoor wordt het winterproject weer iets uitgebreid. Deze komt van een 700 pk Mitsubishi Evo 3, dus moet ruim voldoende zijn voor de mijne. Ik hoop alleen niet dat ik veel lag hierdoor zal krijgen, en helaas weegt deze knoepert ook wel wat. De core afmetingen zijn 600x300x100. |
|
||||
|
||||
lekker bezig met alle update's weer!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Laatste tankbeurt met de Up! was een nieuwe PB, namelijk een 1:23,94 km/l, net geen 1:24. Mijn gemiddelde verbruik op Spritmonitor over 12203 km is 1:23,17 km/l, waarmee ik momenteel op de 41ste plek sta van de 1550 benzine Up'jes. Nu zitten er ook nog wel wat mismetingen boven mij, dus werkelijk sta ik nog iets hoger.
Ook heb ik de auto laten uitlijnen, en met 2 minuten uit- of toespoor (weet niet meer welke), staan de wielen zo goed als rechtuit, wat het verbruik ook ten goede moet komen lijkt mij. Dan heb ik ook de auto nog wat aerodynamischer gemaakt door een bodemplaat die ik nog had liggen voor de Seat te monteren. Dit past natuurlijk niet zo maar, hiervoor moest ik een bracket maken die gemonteerd zit onder het subframe. En nog een foto met zijn grote broer, met 5! keer zoveel vermogen. Het grappige is dat ik met de Golf nu helemaal niet zuinig meer wil rijden, en dat ik mij begin te ergeren aan de schakel indicatie. Dus die moet er binnenkort maar uit. |