Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Onderdelen te koop aangeboden
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 19-08-2022, 08:59
Wouter42's Avatar
Wouter42 Wouter42 is offline
Forum junkie

Default Grote voorraad Golf 4 onderdelen

Ook hier maar eens even een berichtje plaatsen. Afgelopen tijd druk aan het hobbyen geweest, wat heeft geresulteerd in een schuur en garage vol met onderdelen! Ga hier niet alle foto's uploaden, uiteraard van alles meerdere foto's beschikbaar en via pb of whatsapp te verkrijgen.

Zo even een greep aan wat er ligt, zoek je andere dingen, stuur me gerust een bericht!

- 2 originele, complete veerpoten voorkant €50,-
- EBP versnellingsbak, 268k gedraaid, komt van een 2.0 af. Goede werkende staat gedemonteerd. €100,-
- Dakraam met motor, kabelboom en schakelaar. €50,- per set.
- 5deurs dakhemel met dakraam, inclusief stof voor het dakraam. Hangt bij de zonnekleppen iets, verder netjes. Had m als reserve om opnieuw te bekleden, maar nu overcompleet dus mag deze weg. Mag evt. ook met alle stijlen, achterste afdekkap en die bij de schakelaar voor t dakraam. Totale set €75,-
- Setje nieuwe, ongebruikte, blauwe spiegels, in originele verpakking. Rechter spiegel heeft Arabische tekst. €75,-
- LC9Z zwarte elektrische spiegels, rechter spiegel heeft een veeg, set werkt verder naar behoren. €25
- Nieuwe EBC Greenstuff blokken voor 288/312mm remschijven. Zitten nog in het plastic. EBC artikelnummer DP21330. €60,-
- LB7Z zilveren deuren, 5deurs, allen zonder ruit en mechanisme. Met stootstrips in kleur. €20,- per deur.
- Radiator met dubbele fan €50,-

- Originele Porsche Twist velgen, 18 inch, 8,5J rondom, ET52, 5x130 inclusief adapters naar 5x100. Heeft mooi onder mijn Golf 4 gestaan. Prima Continental banden in de maat 225/40/18 met nog ruim profiel. €700,-

Tevens nog een hele verzameling aan klein spul!

Alles is op te halen omgeving Doetinchem. Kleine onderdelen kunnen worden verstuurd op kosten van de koper. Gezien ik wat meer tijd heb tegenwoordig kan ik voor een vergoeding onderdelen ook komen brengen.

Last edited by Wouter42 : 22-08-2022 at 07:40.
Reply With Quote
Old 15-09-2022, 14:00
Nevs@vw Nevs@vw is offline
Forum Newbee

Toevallig ook het schakelmechanisme met kabels in de aanbiedingen? Zoek deze voor een 5 bak.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules