|
||||
|
||||
Mooie golf! Er zijn er weinig met zon bekende en vertrouwde historie!
|
|||
|
|||
Bernhard, ik heb de maten van de chrome strips nog niet gemeten, maar weet bijna zeker dat het de breedtes 6mm en 3mm zijn.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks, de historie maakt de auto net even wat bijzonderder voor mij inderdaad @berrychello, Ok bedankt! Binnenkort even mooi opnieuw lakken en dan aan de slag |
|
||||
|
||||
zo dan .. hier even een hele dikke bump .. stof eraf langzaam weer een beetje hobby oppakken.
De Golf is er nog steeds, lekker als hobby auto. Behalve het normale onderhoud weinig aan gedaan, enkel een mooie set BBS RC eronder. Helaas heeft de auto een lekkage, dus daar heb ik zojuist even een apart topic voor geopend. Als daily heb ik wat auto's gehad, mijn voorlaatste was een mooie gechipte BMW uit 2015 en nu heb ik sinds december een mooi VAG product - een Seat Leon KL uit 2020. Deze heb ik direct verlaagd met een KW V1 set en er zit een mooie set Cupra velgen onder. Dat is de gezinsauto dus veel meer zal daar ook niet meer aan gebeuren. |
|
||||
|
||||
staan er bijde netjes bij zo!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Absoluut