![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kan de 2.0 onsteking toch ergens tussen de 24-28 graden afstellen?
Omdat 'ruud' ( Van Tovami?) aangeeft vacuüm alleen voor deellast is? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja maar dan gaat het stukje stationair ook om hoog.
Schutprision in Alblasserdam doet niks particulier op naar de volgende
|
||||
|
||||
![]() Pasbus wordt gemaakt vanmiddag laat afhalen
![]() Nu nog even naar een technische groothandel om een nieuwe spanstift te halen. Die er trouwens wel raar uit zit ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaat de goede kant op Peter, ben benieuwd!
|
||||
|
||||
![]() Ik ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zoveel voorontsteking, dan moet je stationair ook omhoog, het gaat vooral om het centrifugaal ( mechanische) gedeelte, met 14 graden statisch en 25 centrifugaal er boven op kom je mooi uit. De verdeler die er nu op zat had geen vacuum én geen centrifugaal. Wat Peter nu doet is een verdeler met vacuum en centrifugaal vervroeging pakken en alleen de centrifugaalvervroeging gebruiken. Bij de meeste ombouwprojecten loop je niet tegen dit probleem aan, maar dit blok is zo nieuw dat origineel de vervroegingscurves door het motormanagement geregeld worden.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zat geklonken zo te zien, je kunt hem weer opnieuw vastklinken of een spanstiftje kopen ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() En hoe klink je dit dan weer het beste vast ? Hij borgt idd op het laatste
brede stukje.
|
||||
|
||||
![]() bolku heeft deze stukken liggen
![]() ![]() je kan een complete krijgen maar ik heb toen een mail gestuurd om te vragen of ik enkel het losse stukje kon krijgen ( omdat ik nog maar een nieuwe stroomverdeler gekocht had ) http://www.bolku.nl/Webwinkel-Produ...ervroeging.html vacuumvervroeging is echt wel een must bij webers/carbs .
|
||||
|
||||
![]() bolku heeft deze stukken liggen
![]() ![]() je kan een complete krijgen maar ik heb toen een mail gestuurd om te vragen of ik enkel het losse stukje kon krijgen ( omdat ik nog maar een nieuwe stroomverdeler gekocht had ) http://www.bolku.nl/Webwinkel-Produ...ervroeging.html vacuumvervroeging is echt wel een must bij webers/carbs .
|
||||
|
||||
![]() Ja alleen ik ben klaar voor 20E voor de ontsteking en 15E voor het busje en dan het tandwiel zelf over zetten en ben ik klaar voor 35Euro
![]() vacuüm vervroeging doe ik niks mee niet nodig wel de mechanische vervroeging ![]() Plus het voor deel van zelf een 1.8 ontsteking uit zoeken is het stukje hoe veel die mechaische vervroegd vb van de mijne: 027 905 205F Vac advance MkII Golf 1100-1350 Advance begins 2600 12-17 degrees 6000 23-27 degrees Dat betekend dat ik een goeie 25 graden bovenop me vaste voorontsteking kan gooien, en 25 plus 14 = 39! En zo vind je hier nog meer info over de verschillende ontstekingen: http://forums.vwvortex.com/showthre...gnition-advance
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat stukje dat ik gekocht heb bij bolku koste mij ook iets van 25€ ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oke hahaha ik dacht dat je de hele onsteking zo als af gebeeld gekocht had
![]() En een draaibank heb je niet snel tot je beschikking dus dat kan je idd beter uit besteden.
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat jeukt wel hé? Een onderdeel hebben liggen maar moeten wachten tot je tijd hebt 't in te bouwen?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idd Robbie maar slaap nu wel beter dan gisteravond
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha zo idd :p |
|
||||
|
||||
![]() Peter, dit gaat helemaal goedkomen!
Sorry dat ik het zeg, maar had je eerder moeten doen hahaha ![]() Geen idee hoeveel vermogen ik heb, genoeg om een Carrera 930 bij te kunnen houden...
|
||||
|
||||
![]() Onder toezicht van Eelco
![]() ![]() De veranderde ontsteking er in en ze brult weer een stukje beter ![]() Nog niet gereden misschien morgen na dat ik nog even de hele auto na loop accu bak in de kofferbak moet nog vast en meer van dat soort kleinen dingetjes. En dan Vrijdag middag naar de APK om helemaal klaar te zijn voor Dinsdag als we naar Tovami gaan ![]() Ook de verzameling bruinen dashboard delen is weer wat verder middenconsole binnen gekomen in zeer goede staat ![]() Maar dit moet toch allemaal gebeuren als de rust een beetje terug is gekeerd ![]() Telefoon foto ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hier ga je geen spijt van krijgen
![]() Klinkt lekker zo! ![]() |