![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag rond half 5 een donkere Grijs/zwarte lage jetta gespot. Net buiten Gorredijk.
En een lage groene golf 1 oud model (kleine achterlichten) vlakbij oprit wâldwei (richting drachten) |
|
||||
|
||||
![]() Zag hem staan in dokkum.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Rond 18:00 uur eerst stijntje in zijn golf II bij de ruwaard in Oss. En nog geen 2 minuuten daarna een type 3 gespot reed het parkeerterrein van snackbar Frans van der Schoot op (ik lekker enthousiast ook dat parkeerterrein op... blijf ik vast zitten met mijn draagarmen op de put ik snap niet dat hij daar dan geen problemen mee heeft.......) en dan hier de pics van de type 3 variant:
![]() ![]() ![]() ![]() Gr Thijs
|
|||
|
|||
![]() Femme gespot in twijzel ...nu wel gezwaait
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zag je aankomen in de Jeta (nice wheels) ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Donderdagochtend, A7 tussen Marum en Drachten:
een Oceanblue MKII GTI, goed laag op volgens mij RH Cups. Kenteken begon met YK-54. Net ding!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is een type 4 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij Auke gespot bij de rotonde in Dokkum rond 17.00 uur a 17.30 uur !
In zijn zwarte golf 1 !
|
||||
|
||||
![]() gisteren in amsterdam, zeer nette T2
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze? is van forumlid "zandbult type 3" |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep! Dat is hem. Prachtig spul!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat ik deze golf 1 ook heb gespot voor bergum..zwarte golf 1 met ats cup (klopt dat).. En Edition-Blue staat jou auto door de weeks wel eens in Hurdegaryp? Hij lijkt in iedergeval veel op jou edition-blue.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen gespot !!!!!!!!!!!!OP DE FIETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klaas Jan bij Surhuisterveen
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ha ha dat vind ie mooi hoor . ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen gerard nog op de beton weg richting harkema , trouwens je linker grootlicht is kapot.
![]()
'it was acceptable in the 80's --------------------------- -Jetta- The (Great White) one Mn jetta 1 cleanen jetta 1 -jetta- It's the five letter word. Last edited by Klaas-jan : 26-04-2008 at 20:05. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd met ats cup velgen ! Mijn auto staat door de weeks niet in Hurdegaryp. Niet dat ik weet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan is het één editon blue die veel weg heeft van die van jou ![]() zal wel eens een foto maken ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is goed ![]() Ben benieuwd !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was ik idd, kon je ook haast niet missen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan goed zijn dat je me in de omgeving van noordbergum spot ![]() Zijn stiekum geen ats cup maar borbet op t eerste gezicht zijn ze hetzelfde |