![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou, toch wel tot de eerste verkeersdrempel denk ik... Gewoon een kunststoffen horizontale strip maken, boor je daar twee sets gaten in en alles is opgelost.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heel mooi! bumper zit nog wel iets scheef op het plaatje van de voorkant
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bumper zit alweer recht zag dat ik achter ook nog wat bij moest stellen.
Zo iets moet het idd gaan worden Rik. Maar nu heb ik wel iets vervelender aan de hand. Vanochtend mocht ik nog even weg ![]() En toen............ ![]() ![]() Je kan het heel goed horen op het filmpje. Ook is de auto nog iets te laag en moet ik me uitlaatklem bij de S-bocht iets anders positioneren dit is nu het laagste punt. Daarna is de stabi van de Scirocco het laagste punt weet ook niet of deze gaat blijven. Op het filmpje is ook goed te horen als ik de verdomde afrit drempel af ga de grond raakt en dat met het aanloop geluid liet mij naar 150m alweer keren ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lijkt wel een wiellager die niet lekker zit if een aandrijfas die ergens tegenaan loopt. Blijft spannend die eerste kilometers. Je moet echt t vertrouwen winnen van de auto
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeker Johan ik ging eigenlijk alleen de kentekenplaat houder halen.
Deze heeft nog een likje verf nodig ,maar de verleiding was te groot er moest gereden worden. Wiellagers zijn uiteraard nieuw ik hoop nu thuis zittend dat het de stelring is van de schroefset ? Vertrouwen is er nog niet maar wordt aan gewerkt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Loopt je wiel wel vrij van de schroefset? Die wissers vind ik trouwens echt geen porum sorry.
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop van niet ik
![]() Zijn gewoon de originele wissers kan moeilijk zonder rijden en een enkele vind ik geen porum ![]()
|
||||
|
||||
![]() Aandrijfas nie te lang met zoveel verlaging? heb zelf ook es zo'n geintje gehad met de mk2 van vrouwlief destijds...
|
|
||||
|
||||
![]() Er zitten toch aerowissers op?
Aandrijfassen te lang oid geloof ik niet, zo laag staat hij echt niet. Bij een golf 2 is dat wel anders, dan kom je sneller in de knoei met assen en stuurstangen.
|
||||
|
||||
![]() De Zwarte Duivel bedoeld de wisserbladen, ik moet zeggen dat ik me er ook niet echt in kan vinden...
Dat geluid, lastig te oordelen van het filmpje, maar er zal ergens iets aanlopen. Wielager lijkt me heel sterk, eerder een remklauw, veerpoot of aandrijfas die ergens tegenaan hangt. Moet niet heel moeilijk te vinden zijn denk ik. |
|
||||
|
||||
![]() Wisser bladen zijn gewoon tenminste ik ken geen andere types ???
Er zitten geen verbredingen op of zo iets ? Ik hoop op een veerpoot aandrijf as probleem heb ik al gehad met de lange zijde had die van de automaat eerst laten zitten maar die is iets langer en heb ik vervangen voor een juiste. Misschien dat het hier beter te zien is met de wisser bladen ben toch vreselijk nieuwsgierig wat jullie nu bedoelen. ![]() Er moeten trouwens nog wel nieuwe op deze zijn al 3 jaar oud denk ik ![]()
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 20-04-2014 at 15:10. |
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat wat ze bedoelen is, dat jou wisserbladen zeg maar los liggen. jij hebt van die ruitenwisserbladen op zitten die je kunt buigen. omdat ze alleen bij dat 'vierkantje' (zal het zo ff noemen) bevestigd zitten... vaak zit dat alleen op nieuwere auto's.
volgens mij moeten er gewoon die normale op, waarbij je het wisserblad niet zo ver kunt buigen, en waar het compleet bevestigd zit aan het ijzeren gedeelte
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' Last edited by wessel97 : 20-04-2014 at 15:37. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() dit ![]()
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() Precies Wessel, die zijn veel netter dan die moderne meuk. Dat hoort gewoon niet, naast dat ze ook echt lomp zijn. Vind ik...
|
|
||||
|
||||
![]() Een vies geluidje op je testrit. Waarschijnlijk iets klein stoms ?
Ik gok ook op de stelring van de schroefset, dat is mij ook al overkomen en klonk net zo. Succes
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop het shon
![]() ![]() ![]() edit: nog eens het filmpje gezien maar er zit idd wel zo'n grootte stompe knop in het midden van de wisser ![]() En nog even snel kenteken plaat frame voor voor gespoten ![]() ![]() En idd voor achter gewoon een 3/4mm aluminium stripje waar ik dan twee draadeindjes in doet die op de gaten van de achterkant past. en aan de andere kant weer 2 draadeindjes waar de kenteken plaat op past
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 20-04-2014 at 19:17. |
|
||||
|
||||
![]() Maar vervang wel die ruitenwissers voor dat model waar de foto van gepost is.
Want dan heb je een super mooie mk1 en dan van die aero ruitenwissers (wat nooit uitziet op een oudere auto) Normale type ruitenwissers wissen net zo goed!
|
||||
|
||||
![]() Nou is onder de auto gekeken stabi heeft idd de grond geraakt is verre weg het laagste punt.
Wissers heb ik even compleet vergeten na dat ik op onderzoek ben gegaan wat het geluid nu is aan de linker kant. Het is toch de velg die langs de binnenrand van de velg schaaft het is minimaal maar het lood lag er ook al af ![]() ![]() Het rare is alleen dat de andere kant links dit ook heeft lood weg en een schaafplek op de klauw maar hier hoor je niks als je rijd. Rechts het probleem geval: ![]() ![]() En dit is de foto van links: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() 15 inch is krapjes met die klauwen denk ik Peter...
|