![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zullen vast wel een zooi reposts tussen zitten! ![]()
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 ![]() 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick_Leusden. : 02-03-2011 at 20:11. |
|
||||
|
||||
![]() Niet mijn ding, maar respect!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat is grappig vind is dat de foto's de illusie wekken dat dit een weekend werk was!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het grappige is, is dat het een dag of 13 geduurd heeft om dat ding te bouwen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die engelsen zijn hardstikke gek. Een paar jaar geleden was er een lid van Players met een zwarte mk5 met beige dak en beige wielen. Die heeft de auto verkocht aan een toendertijd lid van Oxford Edition en deze heeft een godsvermogen in het interieur gepompt, wat prijzen gewonnen oa op E38 en daarna gewoon lekker weer verkocht.
|
||||
|
||||
![]() Is dat die op Bentley velgen?
Even dat we op een lijn zitten ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() (standaard motorkop en spiegels erop zetten zal hem goed doen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog eentje van het interieur:
![]() Inmiddels is de auto weer doorverkocht. Volgens mij gaat hij er nu wat op vooruit, want de motorkap is alweer vervangen: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das geen hobby meer maar prestige projecten en mediageil. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Of je hebt gewoon geld.
Denk dat het geen mediageil is eerlijk gezegd waarom zou het geen hobby kunnen zijn, als je nou het geld er voor hebt waarom zou je dan niet steeds een nieuw mooi project kunnen bouwen ? Zie het probleem niet zo eerlijk gezegt. @Rick die zwarte van hierboven ![]() En ja gaat er wel weer op vooruit inderdaad....gelukkig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad.. met een Golfje van 2000/2500 euro kan je evenveel aandacht krijgen als met zo'n V.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoe hebben ze die bumpers zo mooi aangesloten gekregen op de verbrede wielkuipen? Of zijn die ook verbreed? Last edited by Lennart : 04-03-2011 at 19:31. Reason: Lekker leren quoten |
|
||||
|
||||
![]() Ik had voor het laswerk e.d. even het interieur eruit gehaald geloof ik....
|
||||
|
||||
![]() Bumper is ook verbreed
|
||||
|
||||
![]() Zal een werk in zitten zeg, pff
![]()