![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt Allemaal
![]() ![]() Idd Kenny moet wel zeggen dat hij achter niet meer lager kan. Stelringen zitten helemaal beneden maar heb nog wel de hulpveren er tussen zitten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker laten zitten ook, anders rijd het voor geen meter meer.
Super/extreem laag is leuk voor foto's en leuk zodat mensen wow kunnen roepen. Maar het rijd voor geen meter en je ergert je dan alleen maar omdat je alles raakt.
|
||||
|
||||
![]() Juist en al ik iets niet wil is dat het raakt want dan schroef ik hem zo weer wat hoger.
Blijf geen schermen vervangen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() staat toch mooi op zijn wielen zo!..ik deed er niks meer aan ,als het dan enigszins nog een beetje fatsoenlijk rijd en veert lekker afblijven...
het kan altijd lager..maar daar heb je geen zak aan..enkel voor foto's.. stel je voor dat je ergens verdwaalt onderweg en uitkomt op een weg met kuilen gaten en kinderkoppen...ben je fokking mooi klaar mee dan.. is echt een mooi Golfje geworden ..dit gaat heel veel bekijks en voldoening geven straks!! |
|
||||
|
||||
![]() Echt een hele fraaie auto !!
Zou persoonlijk de "zwarte details" nog wat doortrekken en de 6-kantdoppen ook zwart maken.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd zo heb ik een een gat in me carter pan gereden op zo'n verdwaald om bekend weggetje ![]() Quote:
Dat zou idd ook nog kunnen was ze eerst nog van plan om ze de zelfde kleur te geven als de harten. Maar ben bang dat dat verkeerd afloopt met kleur verschil ook al is het een RAL kleur de ondergronden zijn anders.
|
||||
|
||||
![]() Staat er mooi bij hoor
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi peter! Echt prachtig exemplaar!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Deze golf is echt absurd mooi.
|
|
|||
|
|||
![]() Veel meegelezen, weinig gereageerd, maar wat een mooie auto!
![]() Diep respect Peter! Gr. Cees |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de remmen weer ontlucht nieuwe adapters er op.
Kentekenplaat gemonteerd voor geen probleem achter helaas wel heb nooit geen rekening gehouden dat er een andere achterplaat in gekomen is met de kleinen achterlichten. Of terwijl de 2 gaten die daar in zitten komen niet over een met mijn kenteken plaat. Plaat om boren is geen optie ivm de opgelegde letters en cijfers moet nog even kijken hoe ik dit ga doen. Wil eigenlijk ook geen 2 andere gaten in me achterplaat boren...... ![]() Laatste klapraampje zit er in ![]() En de eerste meters zijn gereden............ 5 meter achteruit ![]() Bumper zit al weer recht ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een plaatje!
|
|
|||
|
|||
![]() Plaat achter je kentekenplaat zetten met lijm of klinknagels.
In die plaat twee stukken draadeind lassen. En dat op je klep monteren. |
|
||||
|
||||
![]() wat een deftige wagen is het toch he
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of zo iets maar ik ben bang dat dit weer geen porem is http://www.burton2cvparts.com/kente...aat-p-5562.html
|
||||
|
||||
![]() Erg mooie golf ... Ik ben altijd zo jaloers op dit soort pareltjes maar ik zal het bij scirocco's houden
|
|||
|
|||
![]() Heb je mijn nummer nog?
Effe whatsapp sturen, stuur ik een foto van mijn kentekenplaat. Gr., Pim Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo heb ik dat met Scirocco's maar heb geen geld voor 2 ![]() Quote:
Die moet ik nog wel hebben Pim ![]()
|
|||
|
|||
![]() Kenteken vastzetten met zuignapjes??
|
|
||||
|
||||
![]() En hoe lang blijft dit zitten
![]()