![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er weer puik uit!
Grote turbo :-) |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt!
Nee hij loopt nog niet. Erg druk gehad de laatste weken.. ![]() Wel nog even de olieretour van de turbo vast gezet, en nog wat kleine dingen. Binnenkort even tijd vrijmaken, dan kunnen we oliedruk draaien en proberen te starten! ![]() Als tie loopt ga ik de intercooler en downpipe maken bij een bedrijf met de juiste spullen en materialen. Als er updates zijn, weten jullie dat as soon as possible ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Schakeltoren ook gemonteerd. 4 gaten gevoord, 4 afstandbusjes van 2,5 cm.
Kabels lopen wel in een bocht, maarmerk je niks van! ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik zie dat je het zelfde "remdrukventiel" als dat ik gebruik. Is deze goed voor keuring bij de rdw?
|
||||
|
||||
![]() Uiteraard. Als hij maar goed afgesteld staat.
Ben er zo meer naar de RDW gereden, en vermeld dat hij nog niet is afgesteld. Was geen probleem, en remde goed zei hij. |
|
|||
|
|||
![]() oke top bedankt voor de info
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie update Eelco al wat verder met de RM's ?
|
||||
|
||||
![]() Nee nog niet. Eerst ff de auto af hebben. Nog remmen ontluchten, intercoolerbuizen+downpipe, en chippen!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Altijd goed zo`n hoge versnellingspook
![]()
|
||||
|
||||
![]() Idd rene. Becauce racecar
![]() Heb ze van de kachelradiateur/kachtenslangen gebruikt. Last edited by EelcoB : 26-03-2014 at 20:43. |
|
||||
|
||||
![]() ah okee, dicht dat een beetje goed af?
|
||||
|
||||
![]() Lijken mij ook iets groot Eelco deze hebben toch gaten met een diameter van 16mm ?
|
||||
|
||||
![]() Passen en meten he in een golf 1
![]() Vandaag nog wat leuks ontvangen! ![]() ![]() ![]() Last edited by EelcoB : 03-04-2014 at 12:51. |
|
||||
|
||||
![]() Lekker voor elkaar Eelco wat heb nu setje origineel en 1,5 ? Die van mijn zijn Woensdag klaar Vrijdag de bandjes er op en monteren maar.
|
||||
|
||||
![]() Deze zijn idd 0,5.
1,5 moet ik nog halen als ik weer mag autorijden. (Oog nogsteeds ontstoken) Ben erg benieuwd style! ![]() Heb trouwens 8 isolatiematten besteld, 4 voor de deuren, en nog voor achterin. Hoop dat het resoneren etc. Dan iets minder wordt Last edited by EelcoB : 03-04-2014 at 16:26. |
|
||||
|
||||
![]() Na 3 weken thuis zitten
![]() ![]() Dus maar eens een accubak gemaakt! ![]() Daarna bekleed in skyleer. En een oude riem aan bonken geknipt en verwerkt. ![]() Vond t best wel grappig geworden voor de eerste keer. Ook is de offerte voor mn BBS RM de deur uit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Eelco ik ga in de toekomst ook zo iets maken want ik he nu dus geen schakelaar en ik wil dit wel.
|
||||
|
||||
![]() Schakelaar is wel fijn ja.
Vandaag ook dashboard gewisseld voor een zachte versie. Nu nog even middeltunnel scoren, kan daar mijn EGT display in! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() FF topic doorgelezen en ziet er goed uit, gaat straks als de brandweer met die 200 pk...
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanx Supersport!
![]() Vandaag de bbsjes voorbereid voor het coaten, en ze weggebracht! Thanx to Style voor de boutjes! ![]() ![]() ![]() ![]() Vanavond nog een middenconsole van een gti gehaald! |