![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is toch niet weer een witte, of wel?
|
|
||||
|
||||
![]() geen witte... vond ik wel jammer eigenlijk..
![]() tis idd diegene die marten had.. vanmiddag RDW keuring gedaan maar afgekeurd op remlichten ![]() ik zal ff snel fotootje uppen ... niet lachen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha *oeps* nee man, ik vond em tof! en de kleur is al helemaal goed! nu plat en breed met em!
|
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 30-10-2015 at 10:05. |
|
||||
|
||||
![]() PHAT! Zijn super leuke wagentjes. En als ik Marten er zo over hoorde is het al helemaal een super en ORIGINEEL ding!
|
|
||||
|
||||
![]() net na het updaten van dit topic is het op de trunksociety site ook weer wat drukker geworden...
een dezer dagen even de fotows van essen erop zetten.. eerst nog even selecteren..
|
|||
|
|||
![]() het gaat de goede kant op met de TS-site.
|
||||
|
||||
![]() Eens even dit topic wakker maken.
![]() Ik ben afgelopen week in Berkel 2x een zwarte (erg mooie) Jetta 2 met trunksocietystikkers tegengekomen. Wie-o-wie was dat?
|
||||
|
||||
![]() mijn ouwe beesie denk.....
![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Heb je daar nog foto's van?
Edit: Even zoeken en gevonden! ![]() ![]()
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 24-01-2006 at 10:57. |
|
||||
|
||||
![]() jawel maar hij ziet er niet meer zoals toen uit zegmaar!
jongen die hem van me gekocht (arjen) heeft woont in berkel en rodenrijs dus..... zoiets zeker?....edit, oeps tegelijk ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 24-01-2006 at 11:06. |
|
||||
|
||||
![]() Hehehe, da's dus wel duidelijk!
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() zo ff update... zal van de week ff truck sticker plakken ... dan hoort ie der ook weer bij he ![]()
Last edited by cabrio16v : 14-03-2006 at 18:46. |
|
||||
|
||||
![]() als het goed is heeft split binnenkort wel een retro setje liggen...
http://www.trunksociety.com/images/...s/berendd/8.jpg (deze dus) mail me ff over een username op ts.com, site werkt weer volledig sinds eergisteren.
|
||||
|
||||
![]() na een paar dagen offline is het forum en een gedeelte van de site weer te gebruiken op:
http://82.192.89.100/~w9664087/joomla/
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kijk... zo hoort een jetta uit te zien! |
|
||||
|
||||
![]() moet ook maar eens een truncker worden.. wie PM'ed mij ff met de gegevens voor de betaling van de stickers?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had je hier geen 00-YB-00 kenteken op kunnen krijgen? vind zo'n nieuw kenteken op een blauwe plaat erg lelijk. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor de stickers moet je bij lunatik zijn..
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ook weer een Trunker
![]() ![]() http://www.mijnalbum.nl/Foto=NU8KBKDB |