![]() |
|
||||
|
||||
![]() op de foto kan je imo niets beoordelen van de lak hij ziet er op de foto wel netjes uit ja, en met het poetsen heb ik hem nog redelijk op gehaald maar zitten wel echt veel plekjes en roest op
![]() zo ook idd echt graag een setje wielen plaatsen maar de spaarpot begint op te raken en wil eerst motorisch de boel op orde hebben omdat ik hem toch dagelijks gebruik vandaag bezig gweest met het netjes hangen van mijn bumper, deze zat voor onbekende reden vast gekit aan de ijzeren balk en was daardoor compleet uit vorm.. met los snijden van de kit zag je de bumper al weer helemaal naar zijn juiste plek terug buigen en na nog wat kleine aanpassingen aan de beugels kwam dit tot een weer vast hangende bumper.. ![]() ![]() deze of in de loop van volgende week weer wat leuke update's ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2016 at 21:56. |
|
||||
|
||||
![]() Beter
![]() Alleen die heldere koplampen eruit halen! ![]()
|
|||
|
|||
![]() zo dat oogt zeker weer een stuk beter
![]() en wat chriskee zegt, orginele koplampjes zullen 'm goed staan, bij de brezan zijn de dimlicht units 10 per stuk ( immitatie uiteraard, maar niet van hella te onderscheiden, ook een prima licht beeld ) succes, hij word steeds mooier ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zal mischien eens langs gaan bij de brezan, ga dit weekend eerst even langs peter voor wat motoronderhoud babbele versnellingsbak nieuwe koppeling etc..
verder staat er wat spul in bestelling waaronder een sparco stuur en wat kleine dingetjes duurt alleen nog tot 1ste week juli +- wel voor aan de binnespiegel een leuk detailtje binnegekrege ![]() ik zal zowieso aanwezig zijn op volksdub en mivw en hopelijk nog een paar meer ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 22-06-2010 at 16:24. |
|
||||
|
||||
![]() verder mischien toch even kijke voor stock koplampe koste feitelijk weinig, maar eerst even zaterdag afwachte dan weet ik meer over koste over het onderhoud en ben bang dat het spaarvarke dan wat begint leeg te raken
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2016 at 21:54. |
|
||||
|
||||
![]() Wat gaat/ moet er aan gebeuren dan qua onderhoud?
|
|
||||
|
||||
![]() helaas gister weer een kleine tegenslag ik ging naar de oude eigenaar omdat ik nog wat motoronderhoud zou laten doen
![]() dit alles gebeurt helaas iets sneller als geplant ik had nadat ik de kvs problemen had gedaan de vorige keer bij de flens had ik dus nog een klein lekje op een slang en had nog niet direct de tijd dit te vervange dus dit wilde ik doen met het grote motor onderhoud waar ik vandaag dus info voor ging op doen.. helaas slang toch iets lekker toen ik daar aankwam dan toen ik vertrok dus de auto achter gelaten daar. nog even gekeke of het snel te verhelpen was omdat ik de auto op het moment niet echt kan/kon missen maar dat was niet het geval. zal dus helaas niet op volksdub met eigen auto aanwezig zijn aangezien we pas rond 7 of 8 juli samen het blok er uit zullen halen en alle punten uit het lijstje onder aan zullen gaan uit voeren. toen we gister bezig waren wel direcht even het riempje van de Glader varvangen. zal tegen de tijd wel weer wat foto's verschijne van de motor uit de auto enzo ![]() ![]() en hoe ik hem achter heb gelaten ![]() we gaan dus definitief de volgende punten doen: versnellingsbak vervangen sportkoppelingset,. geveerde sinterplaat, versterkte drukgroep en druklager en waarschijnlijk ook lichtervliegwiel distributie riem en bijkomende dingen, grote beurt carterpan word vervangen huidige is flink gehavend en er word een krik punt beetgepakt 1 deel is al vervangen en de onderkant is dan dus weer helemaal netjes.
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2016 at 21:59. |
|
|||
|
|||
![]() das effe minder zeg, maarja dan is ie straks ook weer helemaal toppie
hoop 'm snel een keer te spotten op een meeting ( zal dan zelf ook een keer naar een meeting moeten gaan haha ) ga je naar vag fest? |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig!
|
||||
|
||||
![]() Wordt gelijk goed aangepakt. Zie de volgende foto's wel tegemoet.
|
|
||||
|
||||
![]() IK was donderdag nog bij het bedrijf naast Peter, en hij kwam naar me toe en zei al dat je kwam. Maar je hebt groot gelijk je kunt het beter in 1 keer goed aanpakken.
|
||||
|
||||
![]() hij had het idd gezegt
![]() morgen ook gelijk even de pad om om toch maar een nieuwe voorpijp te bestellen samen met de bijkomende pakkingen ![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() om maar eens te beginnen met goed nieuws is het werk van de afgelopen maanden niet voor niets geweest
![]() ![]() het meubel dat ik gemaakt heb voor mijn examen.. ![]() de eerder bestelde nieuwe voorpijp van bosal heb ik terug gebracht aangezien een maat van me nog een hele nette voorpijp had liggen en ik me hierdoor ruim 250euro bespaar, geld dat ik op het moment wel beter kan gebruiken ![]() verder is er gebelt dat alle spullen binnen zijn o.a. de koppling geheel compleet met drukgroep druklager lichtervliegwiel etc. woensdag gaan de werken dan eindelijk beginnen i cant wait ![]() Grt john
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 05-04-2013 at 21:44. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi bureau, gefeliciteerd met het behalen van je papieren!
|
|
||||
|
||||
![]() bedankt
![]() vandaag dan begonnen aan de golf, de tipgever rene ook eindelijk eens ontmoet tijdens de koffie ![]() auto staat er op dit moment zo bij: ![]() ![]() morgen alles goedschoonmaken en ontvetten, nieuwe spullen monteren alles weer netjes neer leggen en erin etc en dan gaat het motortje weer wat worden ![]() eerder genoemde punten worden nu dus beetgepakt: stukje bodem lassen, juiste voorpijp met pakkingen, versnellingsbak samen met koppelingsset, distributie riem met spanrol KVS slang en nog wat punten grt John
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2016 at 22:04. |
|
|||
|
|||
![]() leuke plek om te hobby-en! Ik wou dat ik dat had ipv buiten klooien in de regen!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Was inderdaad leuk, de persoon bij de auto te ontmoeten vandaag.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Gti-er: kheb het geluk dat ik terecht kan bij de oude eigenaar op deze manier kan ik helpen en het leren ![]() vandaag weer bezig gweest met feitelijk alleen schoonmaken demonteren en monteren van een aantal onderdelen op het blok, de ander bak gedemonteerd en ook volledig schoongemaakt. de motorruimte is gecleaned maar daar heb ik nog geen foto's van, zitten ok nog 2 kleine rotte plekjes dus die worden ook gelijk gelast en behandelt versnellingsbak op de ontvetbak, ![]() de koppeling, ![]() morge zulle er wel weer wat update's volgen denk ik ![]() John ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2016 at 22:05. |
|
||||
|
||||
![]() en vandaag uiteraard weer bezig gweest
![]() Schonere motorruimte: ![]() ![]() ook zijn direct de kokerbalken etc behandelt voor bescherming en tegen roest.. morgen weer verder, dan word alle bedrading netjes gelegt en gaan we het blok er weer in lepelen eens zien hoe ver we komen ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2016 at 22:06. |
|
||||
|
||||
![]() hmmm mooie auto hoor.!