![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oke nice, daar de 16v in?
|
||||
|
||||
![]() word super mike,erg gave plannen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, dat gaat hem niet worden maar zou wel erg leuk zijn als dat wel zo was. ![]() Omdat deze rocco in zo een goede staat is afgezien van het werk wat er nog aan zou moeten gebeuren hebben we besloten hem origineel te houden met het originele blok erin. Er staat tevens nog maar 60duizend km op de teller en alles ziet er als nieuw uit ![]() ![]()
Scirocco II 1.6 GT 1984 Last edited by mverh85 : 12-12-2010 at 16:35. |
|
|||
|
|||
![]() Daarom, ben benieuwd naar de foto's!
|
||||
|
||||
![]() nog even geduld molle....
is bij mike vandaan 2uur en eeen kwartier rijden en dan zit ik nog eens 45min bij mike vandaan.... ![]() @mike,die versnellingsbak voor de golf mag je zo hebben,wij doen er voor de rest niks mee.alleen nog even kijken voor montage dan,maar dat heeft ook niet echt haast gok ik.
|
||||
|
||||
![]() goede keus, Mike! ben benieuwd...
maaruh, heb je nu zelf je rijbewijs dan al; heb ik dat gemist? Geen foto's, dus nog, maar wat voor kleur is-ie; de Rocco? ...en dan lid worden van het Scirocco-forum, is een leuke club, schijnt het... (de beheerder van hun site is een goeie gozer! Hij heeft al eens een versnellingsbakkie voor mij geplaatst en een koppeling in dr.golf z'n oude GTI gezet; soort van privé monteur)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
![]() waar blijven de foto,s.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is het nu standaard van die g60 wielbogen op een fire and ice.
Met je standaard wielen steken ze wel heel er uit. Voor de rest een schitterende auto.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
...ik ben dus tòch niet de enige die dat vindt... ![]() Nee, g60 bogen zijn niet standaard; gewone GTI-bogen wèl ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() oke,dan zou gti bogen naar mijn idee een stuk netter staan,of het plan is om er nog dikke velgen onder te gooien.
|
||||
|
||||
![]() @Molle en Ruurd: Foto's komen als we de rocco gaan halen die houden jullie tegoed.
@René: Nee, nog steeds niet haha ben op het moment nog bezig met mijn rijbewijs te behalen, hoop dit wel snel te kunnen behalen. @andre: De g60 bogen zijn inderdaad niet standaard en gti bogen zouden mooier staan met de originele look maar plannen voor dikke velgen zijn er altijd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeg,heb je die Estorils hoogglans laten verdichten? Dat is toch verschrikkelijk duur of weet jij cheap adresje?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar heeft ie de hele winter op gepolijst ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha,zie het al. Netjes gedaan! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes die velgen
![]() Op een dag ga ik met de mijne aan de slag... of besteed ze uit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dankje Jarno, je moet dan wel van poetsen houden en veel vrije tijd en zin hebben om te schuren
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ik de andere set zover heb wil ik er wel aan beginnen. Alleen nog ff de how to weten en een dop scoren voor m'n slotbouten. Krijg m'n wielen er niet eens af op het moment ![]() Edit: Slotbout dop blijkt in asbak in achterpaneel te zitten. Thnx to Vento-Vice ![]()
Passat mkIV 1.8 20v 22-01-'98 Golf mkIV TDI Highline 04-11-'98 Sold Golf mkII 1.8 8v GTI Fire&Ice 30-07-'91 Sold Golf mkII 1.8 8v GT 12-07-'90 Sold Last edited by VwJarnoGT : 15-12-2010 at 21:28. |
|
||||
|
||||
![]() Jow Mike,
Ben je al begonnen aan de Rocco? Het is nog steeds raar, hem niet meer te zien hier.. ![]() Ik hoop in ieder geval dat jij er meer plezier van kunt hebben dan ik ooit had ![]() Moet wel lukken, toch? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hey Chris, Dat gaat zeker lukken, komt helemaal goed en zoals mijn vriendin heeft beloofd als hij af is komen we nog eens langs! Ja, ik was al begonnen met het opbouwen van de deur even kijken hoe dat nou bij een rocco in elkaar steekt, vrijdag alleen nog even het raam erin passen. Ben er iniedergeval erg blij al mee en het werk dat er aan moet gebeuren komt ook wel in orde. Ik zal zo eens een topic openen,kan je daar af een toe eens kijken hoe het met de rocco gaat ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke Rocco
![]() Maak er wat moois van ![]()