![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, weet ik. ![]() ![]() ![]() Hij zei dat ik het altijd kon proberen maar hij dan niet verantwoordelijk was als de verf van de spaken springt bij het afdraaien. Ook vroeg ie of ik jouw velgen al gezien had nadat ze er een tijdje opgezeten hebben (had jouw velgen als referentie gebruikt ![]() Toon ook eens wat foto's van die custom plaat dan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() chippen van de verf viel reuze mee. Misschien is jouw velgenboer niet skilled genoeg, want het schijnt idd best een klus te zijn...
Foto plaat volgt. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lijkt me goed plan, ik ga binnenkort wel ff neuzen daar. De allerstrakste bumpert is er niet meer, die hangt namelijk al op de kont van mijn polo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jou verlaging is inderdaad een mooi referentiepunt. Ik hoop dat vandaag de cilinderkopbouten binnenkomen. dan kan dat blok weer in elkaar en kan ik gerust alles op en na meten mbt de verlaging. Ik heb er dan 14" onder met 45 hoge bandjes. Dus kan ik misschien toch net die 80mm verlaging voor passend krijgen.
|
||||
|
||||
![]() Ik ben alweer aan het brainstormen over de volgende stap... De uitlaat!
Nu wil ik uiteindelijk zoiets bereiken: ![]() Gewoon een rechte (glimmende) pijp van ca. 60 mm op de standaardeinddemper gelast, in combinatie met een tussendempervervanger... Dit geeft mij de looks en geluid die ik voor ogen heb; namelijk aanwezig, maar beschaafd. Welke hobbyist kan dit soort klusjes aan? Ik meen ergens te hebben gelezen dat Martiepartie de bovenstaande Jetta heeft gedaan...?? Zijn tussendempers zo te verkrijgen, of moet deze ook gemaakt worden (volgens mij niet meer dan een kwestie van een rechte pijp i.p.v. de tussendemper...)? Graag wat info en hopelijk heb ik dan binnenkort een mooi pijpie ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bovenstaande jetta heb ik niet 'gedaan'
![]() Wel heb ik bij Rutger een bestaande (powersprint?) demper van een Golf1 omgelast. Pijp er af geslepen vlak na de demper, een rechte RVS buis er aan gelast, daarna het originele eindstuk er weer aan gelast.
|
||||
|
||||
![]() Ahaaa...
Nou in feite wil ik dat dus ook, maar dan met een geheel stuk RVS op de huidige dempert en dan een stukkie pijp in de plaats van de tussendemper. Athans... dat stukje op die Jetta glimt niet echt geloof ik; ik heb het liefste wel een glimmende pijp, welk materiaal kun je dan het beste nemen?? Weet iemand misschien een hobbyist in de omgeving van Den Haag die dit soort klusjes doet? |
|
||||
|
||||
![]() RVS is heel simpel te polijsten. Bij Rutger heb ik alles van RVS gemaakt, omdat de powersprint demper ook van RVS is.
Ik heb bij mijn eigen polo een recht stuk verchroomd (55mm) op de demper gelast, en daarbij de demper ook recht gehangen (die wijst normaal omhoog). Om de demper recht te hangen moet je een stukje uit de knik halen, vlak voor de achteras, en de ophangpunten verlengen. Middendemper vervangen is heel simpel, stukje buis tussen de middendemper en de voorpijp is recht (zonder knikken). Ik zit helaas niet veel meer in Delft en heb ook heel weinig tijd, anders had ik het graag voor je gedaan..
|
||||
|
||||
![]() Martiepartie: heb jij misschien wat foto's van jouw uitlaat? Want het klinkt allemaal wel interessant. Het liefst heb ik ook een verchroomde pijp, lekker glimmen! Maar... hoe kom ik daar aan?
|
|
||||
|
||||
![]() psst: Stofzuigerbuis
![]() foto's staan wel in mijn topic. (zoek: steilheck 1983) Kort subtiel recht pijpje.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Cool huh... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook een stofzuigerbuis op m'n einddemper
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vermoed ergens in duitsland bij een kentekendrukker of op een nederlandse kermis. Daar kun je tegenwoordig ook costum kentekenplaatjes krijgen.
|
||||
|
||||
![]() Warner Borthers Movie Park Germany
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Komt in principe opt zelfde neer als in nederland op de kermis :P
|
||||
|
||||
![]() Ik heb even snel rondgekeken voor je op de sloop hier in Emmeloord naar de Polotjes Sedan
Dit is wat ik snel vond bovenop. Wellicht liggen er meer onder maar had niet zoveel tijd om ze allemaal te zoeken ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() die rode is volgens mij een jetta
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt ![]() MAW er liggen genoeg polo sedans daar op de sloop. tevens ook een hele lading steilheckjes en coupeetjes
|
||||
|
||||
![]() Save them all!
![]()