![]() |
|
||||
|
||||
![]() dronten is idd nog wel te doen,maar biddinghuizen daarentegen is weer een zooitje....
|
||||
|
||||
![]() ik zag net dat ik er in 5 weken tijd alweer bijna 4000km bijgeschraapt heb
![]() vandaag naar school geweest,even de tijd gehad om na te denken ![]() ![]() heb alles even op een rijtje gezet,wou um gaan slopen als de keuring afgelopen was(1nov) en dan een nette mk2 zoeken als daily... ik doe het toch niet,heb er veel te veel plezier van. pluspunten; ik kan er alles in gooien, hoef niet op te letten of ik te hard wat raak van onderen, rijd super ![]() is ook nog eens zuinig,zelfs voor hedendaagse begrippen... vandaag naar school even bij gehouden;238km heen en terug,op de heenweg volgegooid,thuis weer,16 ltr ging erbij oftewel +/-1op15 minpunten; huh,wat zijn dat ![]() heerlijk toch? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() 1 op 15 is idd wel lekker zuinig ja, wou dat ik dat kon
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weet ik eigenlijk niet,iets in me zegt dat ik dat beter niet kan doen ![]() en zoals we het nou gaan doen is toch ook prima geregeld ![]() kreeg BTW net weer een leuk papiertje op de mat,de 4e deze maand. er is er geen een hoger als 25euro ![]() ![]() dit gaat toch nergens over of ben ik nou gek? net of diegene die ik eventueel aanrij het verschil voelt tussen 120 en 128km/u ![]()
|
|||
|
|||
![]() 6 euro administratie kosten..:S
ze moeten die 4 miljard ergens vandaan halen. wel een leuk bakkie!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dankje ![]() de vorige die ik had was van de a50,trajectmeting na correctie 2km/u te hard ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Klote he die boetes
![]() Ik vind het wel een vette bak, als ik jou was had ik de motorkap helemaal blank geschuurd/geslepen en dan een bak zout eroverheen. Binnen 2/3 weken ziet het er mooi verrot uit haha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is al zo vaak gedaan ![]() vind de roestige emoticon op t dak veel gaver ![]()
|
|||
|
|||
![]() True, maar meestal doe ik ook wat ik zelf mooi vind. irl zie je namelijk zelden zulke auto's als hier op het forum rondrijden.
Miss was zon vlag op het dak als de dukes of hazzard maar dan in roestvorm ook wel leuk geweest hahaha, maar die smiley doet m ook wel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() we hadden eerst bedacht om een blokjesdak in wit en roest te maken,maar daar ging mij teveel werk inzitten....
vind dit zo ook best,nooit eerder gezien dus ![]()
|
|||
|
|||
![]() Jah moeten idd weer eens die kant op.
btw, nog bedankt voor de tip met de trommels loshalen. Was helemaal gelukt, was net klaar, brak de kabel :| dus nu ff andere kabels en schoenen halen :| |
|
||||
|
||||
![]() okay,jammer maargoed heb je dat wel gelijk netjes
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() voor diegenen die vol verwachting uitkeken naar een nieuwe update,alstu
![]() ![]() net na het ophalen van de polo even gemonteerd,nu is het tijd voor ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha, mooie dakdrager.
Maare welke auto heb je nog meer dat je dit nodig hebt om in te stappen?? :P
|
||||
|
||||
![]() ik heb geen auto waar je die ladder voor nodig hebt om in te stappen,dat zei ik ook niet BTW....
![]() als je aandacht te kort komt moet je dus een ladder op je dak leggen,staat garant voor lachende gezichten en vragen als;waar heb je die ladder voor nodig? vind het zelf wel geinig,het gaat nergens over,maargoed ![]()
|
|||
|
|||
![]() Lege kratjes bier met behulp van tyrips (trekbandjes) aan je imperiaal knuppen.
Zo trok ik aardig wat aandacht ![]() Nu alleen nog je kenteken plaat terug buigen dan vind ik het geslaagd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() komt goed,dankje
![]() moet trouwens nog steeds de uitlaat maken,begint steeds meer herrie te maken... ![]()
|
|||
|
|||
![]() zieke geest.. nu is je smilie bijna onzichtbaar :|
|
|
||||
|
||||
![]() leuk ding, vandaag van dichtbij gezien (net als het rode monster
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dankje,ik vind het altijd fijn als vrienden lieve dingen tegen me zeggen ![]() ![]() Quote:
thanx,volgens mij had je nog wel even langer willen blijven of niet ![]()