![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja joh zit je alleen te sappen hahah
|
|
||||
|
||||
![]() Donders mooie auto, wat voor wielen komen er eigenlijk onder?
|
|
||||
|
||||
![]() gaat de goeie kant op!!
|
||||
|
||||
![]() Becky
![]() Hij wordt mooi zo ![]() Ben zelf ook niet van de dikke bumpers, maar heb steeds vaker, dat ik supermooie monsters zie met vette Stoß-stangen! ![]() En ik weet haast wel zeker dat dit zo eentje gaat worden ![]() Klasse goed te passe |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je Sponze!Ben er zelf ook weg van en ja denk dat het er zo een gaat worden..maar dan met een kicke kleurtje ![]() bedankt voor jullie op merkingen, erg leuk dat sommige van jullie zo mee leven.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is een goeie vraag..mijn spaar centjes zijn ff op dus de ATS wielen komen er zo lang nog op.(Wel een andere set hoor dan die er nu op zit).staan ook best nog zo.en nu maar weer flink door sparen voor het belangrijkste,een hemeltje,alu rol kooi,stabilisator stang achter,nieuw stuur en dan nog de wielen.en ga zo maar door.hahaha.Wanneer stopt zoiets he? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha ja klopt, ik wil die van mij eigenlijk ook wel naar eigen smaak opkietelen maar bij mij is het geld er ook niet. Denk dat ik m'n GTI eerst strak ga maken, vervolgens ga verkopen en dan een goedkopere Golf 1 weer ga kopen. Zodat ik die nieuwe dan met dat geld een beetje kan op kietelen :P Maar veel succes met je eigen project, en een paar foto's meer van de jouwe zou ik niet erg vinden! ![]() Groeten Tim |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zal pirelli ff lief aankijken om foto's te maken en hier op te zetten,weet zelf niet hoe dat moet. we zijn nu bezig om ff de injectie terug te bouwen en dan weer inrijden en dan de motor fiets carbs erop.dus aan de buitenkant word nu nog niet veel aan gedaan.doeg!!
|
||||
|
||||
![]() zo vandaag ff de injectie er weer helemaal opgebouwd en in 1 keer starten en lopen gelukkig, en dat na 3/4 jaar stil staan.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() we zijn even afwezig geweest , even druk geweest met andere dingen , mijn broer heeft een nieuwe woning dus daar ff aan het klussen geweest. De motor loopt , de elektronica ligt er helemaal werkend in de hemel is binnen en na het weekend gaan we het erin maken. tot zover deze update.
|
||||
|
||||
![]() Superkleur, super auto, maar die achterlichten...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Een schitterende kleur op die auto!! Echt prachtig, maar hetzelfde als BMM, die achterlichten tsjah.... Maar het gaat vast een schitterende auto worden, benieuwd naar de volgende update :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook! Volg dit projectje, en kan me niet snel genoeg gaan... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hahaha ja ze moeten ff doorwerken :p ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() die achterlichten ben ik ook nog steeds niet uit, Alvin (pirelli) vind deze mooier staan.er zijn al heel wat discussies geweest over de achterlichten,eerst moeten eigelijk de bonrath bumpers erop en dan nog even kijken hoe het staat.daarentegen is Alvin ook weer druk met zijn eigen type 1 die ie afgelopen zaterdag had opgehaald bij de spuiterij. niet 1 maar 2 projecten tegelijk.
|
||||
|
||||
![]() staan deze achterlichten beter....kweet niet wat ik er voor achterlichten in moet stoppen..HELLUP!!!wie heeft er een idee?
|
||||
|
||||
![]() de originele
|
||||
|
||||
![]() Ik weet t ook nog niet welke
beter staan... :S misschien eerst afbouwen, dan kun je altijd nog klijken natuurlijk ![]() succes, en ik hoop m dit jaar nog te zien ![]() Kun je mijn nieuwe aanwinst ook bekijken :p ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ga maar voor de originele...
greetz Damien |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Leuk dat jullie zo met me mee leven...het kan mij ook niet snel genoeg gaan. ![]() Nu aankomend weekend gaat de hemel erin die is net een paar dagen binnen,wat zijn die krengen duur zeg.En als de hemel er eenmaal inzit dan gaat het snel.kunnen we eindelijk lekker rijden en het geluid van de uitlaat weer lekker laten knallen,onder bruggen door terug schakelen en weer gááán al een titanium banaan.haha. :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin: groetjes women in volkswagen. ![]()