![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo jij hebt het weekend flink doorgepolijst dan.
word hoog tijd dat ik mijn wielen eens afmaak ![]() er horen trouwens wel een paar dikke schijven en mooie klauwen achter deze porkers ![]()
|
||||
|
||||
![]() die dikke schijven en klauwen komen pas als er ook dikke power in komt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie velgen, kleur/polijst combinatie ziet er vet uit.
|
|
||||
|
||||
![]() Lekkere wielen theiu. Kleur is ook mooi.
|
||||
|
||||
![]() bedankt allemaal! ben er zelf ook zeer tevreden mee, moet nu alleen het geduld opbrengen om de rest even netjes op te maken. veel werk nog..
|
||||
|
||||
![]() wow die velgen zelf bedacht
![]() ![]() of........puur toeval ![]() Last edited by Roy-16VT : 05-07-2009 at 02:06. |
|
||||
|
||||
![]() Viel mij ook al op
![]() Maar neemt niet weg dat t heel mooi gaat staan! Maakt toch niet uit dat iemand anders het zelfde heeft? Uniek ben je nooit (lang)... Mooie Passat trouwens ![]() heb ik er ook eentje. In de zelfde kleur... Lekker origineel he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Alsof jij de eerste was ... alles is al ooit gedaan
![]() Ziet er wel heel erg wijs uit hoor Matheo!! Als je ooit een mooie Jetta in wil ruilen hoor ik 't wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zo is dat ![]() ![]() ![]() En ik denk dat zelfs deze niet de eerste was ![]() |
|
||||
|
||||
![]() klopt haha had er ook een foto van op de comp maar dan onder een bruine mk2
vandaar dat ik ook vroeg om toeval (misha) ![]() mijn boodschap is waarschijnlijk anders aangekomen dan bedoeld maar bij mij was dus het geval dat ze boven op zolder klaar lagen en dat ik dus een foto vvorbij kwam van een bruine mk2 met dezelfde style en dan een bruin hart die had ze alleen het hoekje om ook gepolijst en dat was toch net te. |
|
||||
|
||||
![]() Origineel gevonden of niet, ik vind
t echt super staan... Heb zelf ook al gespeeld met het idee, maar toch weer vanaf gezien... Anyway, het gaat hier om de passat he ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Echt waar, tis puur toeval. Ik zag gister je sig voorbij komen en heb toen pas je topic gezien ![]() Er zijn trouwens wel wat verschillen, die van mij zijn/worden mat zwart en zijn 7 en 8J. Die van jou zijn 7J rondom of niet?
|
||||
|
||||
![]() Klopt ik heb 7 rondom en lakzwart hart
![]() had nog getwijfeld met hetzelfde als jou maar bij de 8 j komt het hart niet buiten de velgrand volgens mij en dat wilde ik wel. |
|
||||
|
||||
![]() en heb je er al meer dan 1 af?
|
||||
|
||||
![]() 1 1/2...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
3 ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor de volledigheid. klopt, mijn hart komt achter niet buiten de rand. Maar dit past mooi in mijn visie, achter zo breed mogelijk, voor zo ver mogelijk naar binnen. Of het gaat lukken is het 2de. uit de proefpassing blijkt dat ik met 30mm adapters achter nog steeds redelijk safe zit. Voor durf ik niet smaller als 20mm ivm de stelring. En nee, 6J is geen optie. ik wel een fatsoenlijke band die goed staat.
|
||||
|
||||
![]() Af voor vagfest?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is inderdaad mijn doel ![]() Strakke deadlines, daar houden we van ![]() Nemen jullie trouwens weer zo'n monster aggregaat mee naar VAG-fest? Mss dat wij dan in de buurt kunnen staan en de bar bijprikken ![]()