![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wielen opgehaald, op de foto's nog onder het bandenvet:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er leuk uit, maar nou niet echt 'woooow super zie je nooit'
Wat zijn het nou precies voor velgen? |
|
||||
|
||||
![]() netjes, eronder die hoepels!
|
||||
|
||||
![]() Uiteraard niet ' whoo zie je nooit ' , die kwam ik in 2 weken tijd niet tegen of ze waren te klein ( 13 en 14 inch e.d. ) of te lelijk waardoor je ze nooit ziet.
Vind het een aardige oplossing gezien het tijdbestek wat ik had, incl. spuiten, banden regelen etc. 7,5x16 met 165/45-16 ziet er gewoon dik uit, en als het dan nog een beetje bij de auto past zal ik me best vermaken en niet voor gek rijden ( dat is ook een manier van opvallen natuurlijk ![]() Over een paar uur vertrek richting See, tot over een week! |
|
||||
|
||||
![]() Wat voor wielen zijn het? Vind ze wel tof hoor!
|
|
||||
|
||||
![]() Vind ze ook mooi.
|
||||
|
||||
![]() Plaats wel nog even een foto van hoe hij er bij staat net voor vertrek ik wil zien hoe die wielen er onder staan... veel plezier in Oostenrijk..
gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Hij is al weg.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij is er al ![]()
|
||||
|
||||
![]() En hij is weer terug? ![]() Zie ik daar trouwens een echte Milf Hunter sticker? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klopt helemaal!
Mooiste quote daarover werd gemaakt door wat Amerikanen die op de foto wilden met die sticker: " Dude, it says Milf hunter, offcourse you need to get on a picture with this car! " ![]() ![]() Was weer geweldig, zal morgen wat foto's en info posten, en de auto te koop zetten zodat er een 2009 project kan komen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() doe je die wielen ook los verkopen??
|
||||
|
||||
![]() De eerste foto's van de auto, Wortherseetour 2008:
![]() Aankomst in Oostenrijk. Zo slecht zijn de wegen niet, dat kan best nog 1,5 cm lager... ![]() Reifnitz ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Auto is vandaag van eigenaar gewisseld. De nieuwe eigenaar zit hier ook op het forum, denk dat dit zijn modernste VW sinds een aantal jaar weer is
![]()
|
||||
|
||||
![]() Echt vet geworden, mooi werk
![]()