![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey Ampu!
Thnx voor de foto's en jammer dat je geen filmpjes meer hebt. Kever ziet er érg nice uit! Mag ik wat anti roest lenen? heeft de mijne bij wielkas wel nodig ![]() Wanneer ben je in Oijen? kom ik een keer langs! Succes met schuren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Robbie!
Ben er alleen aanstaande vrijdag avond. |
|
||||
|
||||
![]() oke, kun je me anders ff pm'tje sturen met je mobiel nummer dan bel ik je ff!
Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() je hebt een mooie kleur gekozen, kben benieuwd naar het resultaat.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er nice uit Martijn!
Zal een fraai zicht zijn als ie gespoten is. Wanneer heb ie em terug van de spuiter?!
|
||||
|
||||
![]() broeder, misschien wat foto's plaatsen van gister??
of hebben we er voor niks op een zaterdag dag een goede 30/35 uur schuur werk in zitten??? ik zeg, 'zo strak als baby billetjes"!!!! |
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad rick, eens wat foto's posten.
Super gaaf weekend gehad, zeker gezien alle hulp die ik heb gehad! Vrijdag: Bodem laatste schoonmaak werkzaamheden en in eerste laag RX5 Zaterdag: Kever waterproof schuren! Volgende week zaterdag is hij terug van de spuiter! Eerst even een 'shout out!' naar: Henk, Rick, Rob, Tim & Tim en Hilco. Bedankt mannen voor alle hulp!! VRIJDAG: ![]() ![]() ![]() Het was ook zeker gezellig! ![]() ![]() Wonderspray smeert als de bliksem! ![]() ZATERDAG Schuren in de zon. Totaal aantal manuur om hem klaar te krijgen: 35! Zonder alle geweldige hulp van deze gasten was het nooit gelukt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nogmaals gasten.... Bedankt!!! |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!!
Oh en die golfjes ook, ik hoop ook weer een mk2'tje te rijden als ik straks terug ben! Ben je tussen de 4e en 18e april in Ooijen te vinden Tinus? dan kom ik zeker even blieken!
|
||||
|
||||
![]() Hee Misha!
Ik zag je advertentie al inderdaad. Ik ben vanaf 17 april op vakantie, maar voorlopig daarvoor nog iedere zaterdag in oijen te vinden. Als je concreet weet wanneer je komt moet je me maar een bericht sturen ter check. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kumt vur d'n bekker!
|
||||
|
||||
![]() goede foto's tinus!!!
ben benieuwd zaterdag!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk! hij is gespoten... Niet te geloven hoe blij ik ben dat het zo ver is.
Ben super tevreden over het resultaat... Hij is echt mega strak! Jos van Schaijk, bedankt! Foto's zeggen meer als duizend woorden! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oh ja, ik heb de bodem in eerste laag rx10 gezet. (aangevuld met 50% rx5) Bij volgende laag dekt hij hem helemaal zwart... Boeiend! Hij is gespoten!! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er fijn uit Tinus!
|
||||
|
||||
![]() Echt een lekker kleurtje!
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er echt super uit tinus!moet zeggen, kleur komt in het echt veel beter tot zijn recht dan op de foto!groeten
|
|
||||
|
||||
![]() Hey Ampu!
Lekker strak hoor! Super kleurtje is het geworden.. Bel maar als je er weer iets aan gaat doen! |
|
||||
|
||||
![]() Super vet Martijn!
Puike kleur idd, zal er mooi uitzien in combinatie met dat hoogglans zwarte chassis!
|
||||
|
||||
![]() Naais!! ben benieuwd hoe dat gaat staan!
|
||||
|
||||
![]() upje voor mezelf! ik wil van jullie horen hoe geil mijn kleur wel niet is! hahah
|
|
||||
|
||||
![]() Mensen!
M'n ouders zijn op rondreis door amerika. Heb ze o.a. langs mooneyes in Santa Fe gestuurd! Dit was hun score vandaag voor m'n kever: kentekenplaat houders ![]() Grill emblemen ![]() Trunk-emblemen ![]() Kentekenplaten ![]() Mousepad ![]() Volt meter ![]() Toerenteller (geil!) ![]() Wolf-whistle (vacuum) ![]() Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=KI1STnyHiKk Zal niet alles gebruiken voor de kever, maar ik heb gewoon alles besteld wat ik wel gaaf vond! Wat ze verder mee moeten nemen: Originele amerikaanse VW-garage kentekenhouders, California nummerplaten, Empi shifters, etc etc. |