![]() |
|
||||
|
||||
![]() tjonge jonge dat ziet er heel goed uit zeg!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Super
|
|
||||
|
||||
![]() Erg netjes!!
|
|
|||
|
|||
![]() Het einde komt in zicht, en wat voor een eind!
Complimenten hoor.
|
||||
|
||||
![]() Deuren zijn bijna klaar, en de achterste kuiplijsten zitten erop |
|
||||
|
||||
![]() Mooi project.
Ziet er goed uit! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Toppie, ben benieuwd naar zijn eerste meeting, ben je al bezig met een bekerkast?
|
|
||||
|
||||
![]() Haha, nee bekerkast heb ik niet, en ben bang dat ik ook geen bekers gaat winnen.........De meeste vallen toch op spoilers,kippengaas en lexus look.Daar is deze te standaard voor.
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Als men verstand van auto's heeft ga jij best wel prijzen winnen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() erg netjes, mooie kleur, en erg mooie velgen ook!
Een Golf I heeft ook niet veel meer nodig als velgen en verlaging voor de looks, als er al meer is... (en onder de kap mag alles.. ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
BETER ZO!! de jouwe is binnen 5 jaar nog steeds mooi, tijdloos mar goed! De spoilerboys zijn binnen 5 jaar owel niet om aan te zien ofwel herbegonnen om hem standaard te zetten.De jouwe is echt mooi!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer niet stil gezeten.............zou eigenlijk een dagje homo's gaan kijken in Amsterdam..........maar vond me Golf toch belangrijker.
![]() Dash zit erin, gaat er waarschijnelijk weer uit deze week.Heb er nu 3 liggen, maar weet een nog mooiere te koop, en kan ik van de week ophalen. ![]() De sierlijsten(nieuw) en de grepen ook weer gemonteerd, het RVS van de slotjes en de greeplijstjes heb ik opnieuw gepolijst, niet normaal hoe 20 jaar oud RVS kan glimmen na 5 min. met de polijst schijf erlangs. Voor kuiplijsten zijn ook weer waar ze horen. |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind die wielen echt MEGA !!
nog ff volhouden ![]()
|
|||
|
|||
![]() droomgolf!!!!
|
||||
|
||||
![]() Deze golf is gewoon echt bruut !
Golf hoef je alleen maar te verlagen en een paar dikke wielen eronder. Eventueel wat kleine details maar verpruts never de originele lijn van de auto !
|
|||
|
|||
![]() [B]Good job Chris . een plaatje !!
Ik hoop dat ie meekomt naar de Groenoordhallen in Leiden . Kan ik hem weer bekijken |
|
||||
|
||||
![]() Dat ziet er heel heel netjes uit!!!
|
||||
|
||||
![]() eeerrrruuuhhggg netjes!
|
|
||||
|
||||
![]() netjes...en de rest...ding is gewoon gruwlijk mooi.
watvoor kleur is het eigenlijk precies? |