![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nooit, maar dan ook nooit waardevolle spullen in je auto laten liggen. Dat zal niet voorkomen dat er ingebroken wordt, maar dan is de schade sowieso lager. Bij mij hebben ze ooit een raam ingegooid en een paar (nieuwe) sokken gejat die nog op de achterbank lagen
![]() ![]() Het is kut voor je, raam kapot / auto beschadigd en veel financiele schade.
|
||||
|
||||
![]() shit man klote voor je!
![]() er was laats ook een golf cabrio gejat op het industrie terrein.. ![]() dus aan de ene kant moet je iderdaad blij wezen dat ze je hele auto niet mee genomen hebben! |
|
||||
|
||||
![]() Damn, ze kunnen tegenwoordig ook nergens meer met hun tengels vanaf blijven.
Succes met het herstellen. Heb net vorige week m'n golf 1 verkocht, anders had ik nog wel een paar ramen voor je gehad. Ik moet nog wel ergens deurpanelen hebben liggen. |
|
||||
|
||||
![]() Raam zit er al weer in JP? Ik wist niet dat de Romke ook weg was!
Mocht je nog een radio willen lenen, zoek je maar 1 uit bij mij van de plank ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Er zit weer een raam in gelukkig. Radio is besteld bij emperor audio. En hij heeft mij een nieuw setje speakers gesponsord
![]() Hij is nu helemaal kaal van binnen. waarschijnlijk gooi ik er ook gelijk een nieuw tapijt in wat in de kleur van de auto past. Autopapieren zijn ook weer terug. Die lagen verstopt onderin het dashboard ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig dat de papieren er weer zijn dan! Waarom verstopt dan, voor de grap zeker...
|
||||
|
||||
![]() Ondertussen nog even met de golf 2 bezig geweest en dunne bumpers gemonteerd.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() jah hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..
heel dik man.. |
|
||||
|
||||
![]() hooooow dikke bak nu zenne
|
|
||||
|
||||
![]() Smalle bumpers vind ik een stuk mooier staan
![]() Ook lekker laag zo. Eerst maar ff auto gewassen bij fred, en daarna naar oudega ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Auto gewassen op de A7 achter het AZC.. goedkoper, beter en de auto ruikt daarna ook nog lekker ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hier nog even een vriend van mij die een subwooferkist voor mij aan het maken is.
![]() Weet nog niet 100% zeker of deze erin komt aangezien ik ook een nieuwe subwoofer gekocht heb inc. kist. en een nieuwe versterker ![]() Ook heb ik met een maat van mij nieuwe deurpanelen, achterpanelen en een vloerplaat gemaakt. |
|
||||
|
||||
![]() mooi.,
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit JP
![]() wasstraat/box achter het AZC bevalt mij ook goed. Hebben ze ten minste ook nog wat druk op de spuit. Zonde van de schade aan de mk1.... en laat Big Man Teun maar bouwen, dat kan ie wel ![]() Grtz Hans |
|
||||
|
||||
![]() Ondertussen ben ik vast begonnen met het strippen van de golf 1. Kan niet teveel doen want loop nu al 5 jaar met rugklachten om en als ik teveel doe kan ik daarna haast niet meer lopen. Gelukkig ga ik binnenkort naar de revalidatie arts.
Waarschijnlijk krijgt de golf gewoon 1 kleur en dus niet meer two tone. Post binnenkort wel een paar foto's... |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer even verder gegaan met de 1. schermen en motorkap er afgehaald en de auto van binnen verder kaal gemaakt. Deze week een paar gaatjes lassen en dan rollen hoop ik...
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Achterklepje alvast eraf gepakt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wordt het een andere kleur of het zelfde?
|
||||
|
||||
![]() Hij word bruin.. en als de kleur me niet bevalt rol ik hem opnieuw
![]() Ben op two tone wel uitgekeken. |
|
||||
|
||||
![]() Gister de gaatjes in de zijschermen dichtgelast. Vandaag beetje plamuren en schermen in de primer zetten.
|