![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() randen..zijn opgelast en afgedraait. en 3 van de 4 velgen zijn gericht. dus de basis is er en kan ik eindelijk beginnen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by Pedaalemmer : 27-01-2006 at 18:07. |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Die Ronals zijn echt mooi!
|
||||
|
||||
![]() Verschikkelijk!! Wat een mooie velgen!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() sooow die velgjes gaan er zeer mooi uitzien
![]() ook wel leuk id dat met je stoeltjes, alleen zou ik niet de bron van je id's vrij te geven ![]() ![]() ![]() ![]() je bent iig SUPER bezig kerel !!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() een volvo 480 heeft ook gewoon twee stoelen achterin ipv een achterbank
ps. tering henk, wat zien de wielen er strak uit, hoop dat al je plannen gaan lukken man! |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie bescheiden eindpijpjes... ziet er goed uit!
|
|
||||
|
||||
![]() uitlaat ia echt super!!!! lekker subtiel en dan die dikke wielen....heerlijk
|
||||
|
||||
![]() ![]() links p280 en rechts 120 ![]() pfff eindelijk me velgen opgeschuurd naar korrel 280 zaten mega veel putjes en beschadigingen... |
|
||||
|
||||
![]() zoooo...buiten de velgen ook wat kunnen werken aan de auto en dan vooral de achterkant heeft aandacht gekregen zoals:
![]() kofferklep ![]() ![]() ![]() en onder de bumper aan de linker en rechterkant...meeste roest is nu weg maar er zal toch nog aan gelast moeten worden..dus toegevoegd aan het nogtelassen-lijstje en een van nomraal plastic gemaakte parafaan! ![]() Last edited by Pedaalemmer : 08-02-2006 at 22:53. |
|
||||
|
||||
![]() Prachtig zoals jij met de wagen omgaat (H)
Supertopic met lekker veel foto's en duidelijke info. Staat netjes je nieuwe pijpje, erg netjes zelfs ![]()
|
||||
|
||||
![]() thanx...pijpjes worden overigens vanavond weer verlast ben er nog niet happy mee.
maar...: ![]() 299.999 oke slechte foto maar hij staat eindelijk op de 3 ton... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Pijpjes van de Cupra zitten normaal ook dichter bij elkaar toch??
|
|
||||
|
||||
![]() Hey Pedaalemmer, je golf wordt zo nog eens een echte trailerqueen met al die veranderingen
![]() Heb zelf ook ronal turbo's voor onder mijn golf 1. Super wielen en zo geploijst zijn ze helemaal af! Keep up the good work ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren maar eens bezig geweest met de uitlaat aangezien de demper verlast is kreeg ik goed door dat het pijpenwerk aanzienlijk wat klappen en roest had gekregen en ik begon me daar zorgen over te maken...iets begon er dus aan me te vreten dus daarom achterkantje omhoog en toen ben ik maar begonnen:
![]() Eerst heb ik het hele systeem eronderuit gehaald zodat ik eens kon zien hoe erg of goed het was...al snel begonnen me handen te jeuken en ben ik met het nodige gereedschap in de weer geweest: ![]() de eindemper geschuurd.. ![]() einddemper is blank net als de tussendemper. ![]() ![]() ![]() het geluid wat er uit kwam was nu zo precies als ik het wilde...rij je normaal woon en werk verkeer hoor je de uitlaat niet extreem...geef je volgas dan begint hij met de moter netjes mee te kreunen ![]() ![]() ![]() en alweer gespoten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() na het drogen eroner gehangen..en gelijk uurtje gereden zodat de lak verder kon uitharden. Last edited by Pedaalemmer : 17-02-2006 at 00:02. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jup...deze hebben we inmiddels bijgesteld zodra ik het er weer onder heb hangen schiet ik er weer foto`s van.. Quote:
Thanx! die ronals ben ik echt blij mee maar die hebben nog wel ff wat werk te gaan. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er allemaal sehr schön uit man.
|
||||
|
||||
![]() terwijl ik druk bezig was met het hangen van mijn uitlaat werd mijn aandacht verder getrokken door de wielkastrand onder aan de kant van de uitlaatdemper.
De kast zelf is verder kanonhard alleen het hoekje...en als ik zoeits vind dan begin ik het gelijk weg te halen... ![]() ![]() weer toegevoegd aan het laslijstje :p |