![]() |
|
||||
|
||||
![]() 't Schiet al goed op.
Waarom maak je het motorruim niet dezelfde kleur als de rest van de tuut?
|
||||
|
||||
![]() In eerste instantie wordt alleen de motorruimte matzwart, de rest van de delen zijn nog redelijk netjes... (is anderhalf jaar geleden allemaal los geweest en of vervangen)
Ik wil sowieso eerst de auto door de keuring hebben, en dan lekker gaan tuffen komende zomer. Trekken we dan volgende winter de boel nog eens uit elkaar maken we hem dan helemaal strak en clean! Mag deze loods maar voor een beperkte tijd gebruiken! ![]() @ Chris: dan moet ik de ruimte helemaal gaan rollen, heb daar weinig zin in en tijd voor... @ Erik: waar zie jij een subframe en stuurbekrachtiging zitten dan? ![]() Trouwens onvoorstelbaar hoe weinig roest er aan de 24 jaar oude body zit :| Last edited by Kevin20v : 18-11-2007 at 19:46. |
|
||||
|
||||
![]() Woei, het is gelukt zie ik
![]() ![]() Btw, zit er nu 15" verbreed staal onder?
|
|||
|
|||
![]() jaja... het wordt nog eens wat
![]()
|
|||
|
|||
![]() Zo Kevin, goed werk! Had je me daarom gebeld vandaag? Ik had nog terug gebeld maar kreeg geen gehoor!
Is dus niet best geweest met het oude blok? Moet zeggen dat ik me er wel heel schuldig over voel, maar aan de andere kant kan ik er natuurlijk ook weinig aan doen... Nog steeds vind ik dat Bolku toen super service heeft verleend en hij kan er wss ook niks aan doen, dingen gaan nu eenmaal stuk, maar dit is wel heel vervelend zo! Zeker omdat het dan bij jou gebeurt, denk je ook iets fatsoenlijks te kopen zeg! Nja, iig, het schiet goed op dus zo, en matzwarte motorruimte vind ik een goed idee, kan je lekker altijd zo laten joh, blok ook helemaal matzwart of dat niet? Nou, succes he! |
|
||||
|
||||
![]() @ Gijs: nope de 20vt moet nog opgehaald worden, maar daar komt een telefoontje over wanneer ik langs mag komen. ( het verbreed staal is trouwens 14" )
@ Rogek: ![]() @ Melly: Nope had gebeld vanwege de remmerij wat het nou precies was, we stonden erover te discussiëren vanwege het geventileerde schijfje.. Precies toen jij me belde viel de telefoon uit, batterij leeg! Wat het blok betreft, tja kun jij ook niets aan doen, had gehoopt dat het blok beter was, maar uiteindelijk stond het sowieso al in de planning er wat snels van te maken alleen dan niet zo vroeg! Bolku zal best super service verleend hebben, maar het is eigenlijk niet normaal dat zoiets na 6000km stuk gaat op zo'n manier, olie liep er echt uit... Heb echt nooit abnormaal gereden met de cab, het blijft toch een oude auto en die behandel je sowieso al een stuk rustiger! Uiteindelijk wordt de wagen er alleen maar beter van! ![]() De matzwarte motorruimte zal stukken mooier uitzien, de huidige kleur van de motorruimte bestaat uit meerdere kleurtjes en dat staat toch iets minder haha. Blok blijft in eerste instantie ook zoals het is, volgend jaar wordt het waarschijnlijk helemaal matzwart! Een typegoedkeuring gaat bij mij nou eenmaal voor looks ![]() ![]() Last edited by Kevin20v : 18-11-2007 at 19:46. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat zul jij komende zomer over de snelweg vliegen zonder dak ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Gijs: Bij 235km/h met het dak open schijnen de deurpanelen te gaan klapperen
![]() Vandaag nog maar even met de RDW gebeld, iedereen roept dat bij de rdw keuring je geen adapters voor de remklauwen mag gebruiken. De vriendelijke meneer van de RDW wist me te vertellen dat het wel degelijk mag, mits dat het deugdelijk bevestigd is! |
|
||||
|
||||
![]() Mooi mooi. Beetje duckttape doet wonderen, moeten ze daar bij de RDW maar eens opletten!
![]()
|
||||
|
||||
![]() precies
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk dat schiet al aardig op. word een mooi projectje!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pur en kit, voor als ge het niet meer wit.. Ty-wraps werken ook altijd goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tja, pur zorgt er wel voor dat de dorpels weer netjes hard en strak lijken!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
@ Gijs: die uitspraak kende ik nog niet haha ![]() @ RubenD: misschien een goed idee voor dat hok van jou ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog een update:
Afgelopen weekend ben ik bezig geweest met de draagarmen, heb ze helemaal geschuurd, goed gegrond, een aantal lagen lak gegeven en een setje Powerflex polyurethaan geplaatst! ![]() Ik vind het toch wel gaaf om iedere keer weer wat vooruitgang te zien in zo'n (voor mij) groot project! Dus werk ik gestaag door en hoop ik heel snel het 20vt blok op te kunnen halen! ![]() Last edited by Kevin20v : 26-11-2007 at 00:27. |
|
|||
|
|||
![]() Kev, nu je daar toch mee bezig bent....zou je niet gelijk andere draagarmen monteren, die de 2 gaatjes hebben om de standaard (ofja, gti) stabistang te kunnen monteren?
(wil ik namelijk ook zo graag, dus lijkt me een goede tip voor jou!) |
|
||||
|
||||
![]() Nee, ik plaats binnenkort originele skirts. Dan zie je er ook niks meer van
![]() Gelukkig zijn mijn dorpels nog keihard! Maar die skirts komen er wel op... |
|
||||
|
||||
![]() @ Melly: Kijk dat was ik me dus ook aan het afvragen, wist niet zeker of die van een GTI anders waren...
@ Ruben: lol wist niet eens dat die niet strak waren joh, was maar een geintje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij was het niet helemaal duidelijk. De eerste zin was een grap (
![]() De tweede zin ging over de realiteit. De dorpels van de 16V zijn helemaal goed. Hij doet het trouwens ook weer (testje gedaan vrijdag, wat genieten zeg!). |