![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Erg netjes inderdaad ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is gewoon de standaard uitlaat ja. Houd wel een tijdje hoor, had hem ook eerst half gedaan, maar dat bleef al een tijdje mooi. Gister afgemaakt. Bijhouden is ook geen punt, als ie wat minder word haal ik er weer een doekje met metaal polijst overheen, 5 minuutjes werk ofzo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gister nieuwe tellerunit opgehaald, dank u bonne
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Netjes! Begin net zelf ook met een beetje audio. Hoeft niet zo bijzonder te zijn, en niet zo hard, als het maar fatsoenlijk muziek geeft voor nu. Kicker hoor ik alleen goeds van eigenlijk, GZ ken ik nie... We verwachten natuurlijk wel weer foto's. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beetje krapte met tijd, dus wanneer het er in zit weet ik niet, kan nog wel een week of 2 duren ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ground Zero
![]()
|
|||
|
|||
![]() niet in de hoedenplank gaan zagen he
![]() |
|
|||
|
|||
![]() gister de rode td nog gespot in driesum
|
||||
|
||||
![]() Ja ik ook!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, een bak maken waar ze in komen en die op de hoedeplank zetten ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ook leuk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kent me toch alberto ![]() @oane $ lunatik: had de auto vol, moest verhuizen. Als ik tijd had gehad was ik wel even gestopt. Maar de claxon deed het in ieder geval weer goed ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, weer druk aan de klus met de golf. Vorige week eerst metalen plaatjes gepolijst voor in de klinken (ook nog een uitlaat van een mercedes en wat delen voor haukes' golf, maar dat doet er hier niet toe
![]() ![]() Klinkplaatjes, tijdens 'de werkzaamheden': Eindresultaat ![]() Composet (nog niet klaar) Auto vol zooi die eruit ligt en icm kabels en boxen er weer in moet ![]() Tweeters, in frame van de oude boxjes gebouwd om het pas te krijgen Nieuwe deurpanelen, boxen zitten er al in en de bakken zijn opnieuw bekleed. Gaat er morgen in ![]() Ook nog even een tellerunit met werkende dagteller en toerenteller gemonteerd! De oude kapotte vdo nog in de auto (de motor stond uit, dus toerenteller deugt inderdaad niet, en 1 kilometer was de maximale dagtellerstand ![]() Nieuwe motometer, weer op de originele stand gezet, deze werkt gelukkig wel ![]()
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 05-09-2007 at 21:32. |
|
||||
|
||||
![]() Het is allemaal nog een zootje in de auto, maar hoop het voor de type 1 meeting in assen allemaal weer in elkaar, netjes opgeruimd en schoon te hebben. Als het klaar is post ik nog even een zootje foto's! Boxen achterin komen morgen binnen als 't goed is! JeeWee heeft er ook nog een aantal op zijn camera, van aanpassingen die zijn gedaan. Nog even opnieuw laten uitlijnen dan hoop ik dat het winterstop is, kan ik even weer sparen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig MisterMarco! JeeWeet wel hoe hij met audio moet omgaan!
|
|
||||
|
||||
![]() Het zit erin
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
'even' ![]() Ziet er goei uit Marco! Ben benieuwed hoe het speelt straks!
|
||||
|
||||
![]() Wat een leuke teller haha
![]() grt Bonne |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Speelt als een tierelier kerel ![]() ![]() @ Bonne: Danku ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Marco! Dit gaat lekker spelen met die GZ set! Ik ben er zéér tevreden over.
Ik luister zondag wel ff ![]()