![]() |
|
||||
|
||||
![]() Trouwens Ebut, hoe is het met de stugheid? Momenteel hoeft er niet veel gewicht bij mij in of hij hangt al laag
![]() ![]() Volle tank benzine, 5 personen, 2 fietsen en de bak vol krijg je dit; ![]() ![]() Als ie straks lager is, wil ik ook dat ie een stuk stugger is.. ![]() Hier heb jij de bak vol liggen?
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 27-02-2007 at 21:58. |
|
||||
|
||||
![]() Daar heb ik inderdaad de bak en de tank vol liggen ja. Bank plat en volladen die handel. 5 maanden op reis, dus er moet nogal wat zooi mee voor twee personen.
Stugheid is eigenlijk perfect. Zakt niet ver door, maar is ook niet oncomfortabel hard. Best wel perfect eigenlijk. Als hij weer rijd [en ik thuis ben] kom ik wel eens langs op een verdwaalde zaterdagmiddag ofzo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet je wel wat je zegt ![]() ![]() ![]() Anders zijn er altijd nog meetings. Hoop tegen de tijd dat je terug bent wel iets gezakt zijn ![]() Ga achter proberen om een schroefset van een Golf 3 te kopen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha, komt wel goed ja
![]() Is ook een idee ja. Lekker stug dan! Wel eerst weten of het wel goed past ![]()
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 27-02-2007 at 22:10. |
|
||||
|
||||
![]() Ja idd, en of er uberhaubt aan te komen is
![]()
|
||||
|
||||
![]() Och. Marktplaats/forums je weet het maar nooit.
|
||||
|
||||
![]() Heb je gelijk in
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, op die manier vind je ook vaak het mooiste spul, gewoon er tegenaanlopen.
|
||||
|
||||
![]() Ik meen ook weer eens wat te moeten melden
![]() De auto staat nu inmiddels al een paar weken in de garage. Stond mijn ouders in de weg, dus hebben ze hem maar naar binnen geschoven ![]() Alleen moet ik nog even zien wat er van de koppeling over is... heb gehoord dat een mede bandlid "even wat geprobeerd heeft". Hij dacht dat hij hem dus wel uit de 2 kon krijgen en is even het complete erf over gereden [meter of 40]. En aangezien die lul al niet eens zijn eigen auto's heel kan houden.... Wat mij en drie ADAC'ers al niet lukt zal hem wel lukken zeker... En nog even wachten op bericht van Berendd en Fubar over een andere 4-bak.
|
||||
|
||||
![]() Huh, zonder toestemming in je auto gereden???
|
||||
|
||||
![]() Ja man, de lul! Meende het wel even op te lossen... Was die gast al bijna zat, maar komt nu wel heel dicht bij de rand...
En vooral omdat ik weet dat hij niet eens zijn eigen auto's met liefde behandeld en niet eens normaal kan rijden, dan moet dit zeker ruig gegaan zijn [hem kennende]...
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 30-04-2007 at 19:32. |
|
||||
|
||||
![]() Fijne vriend.. Wanneer je thuis komt, maken we er wel weer wat van
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo een kan je er wel bij hebben
![]() Jawis!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kom ik dan ook even langs met de mannesmannset ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan moet het helemaal wel goedkomen
![]() Altyd wolkom mannen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker dan, zo'n "vriend". Zouden die van mij niet flikken...
Al een v-bak gevonden? |
|
||||
|
||||
![]() Ja, berendd ergens op een sloop als het meezit, of de oude van Fubar... nog even afwachten dus.
En ik had ook niet verwacht dat hij dat zou flikken hoor, word hem straks ook niet in dank afgenomen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg van niet
![]() Maar ja, kunnen het proberen. Makkelijk te rollen zegt Benzi...
|
||||
|
||||
![]() wit is wel erg mooi