![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() leuk, maar om nou voor een set wielen heel je auto te verrampeneren
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De EG van een maat van me...
![]() Echt een beest van een auto! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha,.. zie deze post nu pas van je,.. Had gekund, enkel heb ik alleen een zus.. Stom toevallig wel met een JD-EMMER ![]() Als introductie: De Aloha-vic: ![]() ![]() ![]() (Nee, geen JDM-yo stickertjes, alles is geairbrushed ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die heb ik laatst in Valkenburg zien rijden wat een hok! Sorry, maar dat is echt geen mooie wagen in het echt.
Vooral het interieur is niet mijn smaak. ![]() Airbrush is wel mooi gemaakt dat dan weer wel. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Weet niet of mensen deze mooi vinden.
Maar deze Crx Vtec heb ik in 2002 naar Nederland gehaald. Wat donders sjouwen die auto. Gewoon tot 8500 toeren en dan pas in de begrenzer. Had hem destijds met schade gekocht. Pijn en moeite gehad om alle onderdelen er bij te krijgen en had hem na zo'n 3 maanden klaar. Echter een week nadat ik hem klaar had reed een dronken gek hem weer aan gort. Toen was voor mij de lol er af en heb hem direct weer verkocht. Heb er nog geen 3 maanden in gereden. Heb er dik 230km/h op de klok mee gereden en dan liep de toerenteller nog verder. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() crx MOET gewoon in die kleur! hij stond er goed bij!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alleen de crx vtec heeft ook die kleur turquoise. Je kon hem in twee kleuren krijgen zwart of turquoise. Ik wou dus ook turquoise omdat de gewone crx niet in die kleur was geleverd. Echter de gewone crx was er wel in zwart. Dit maakte de turquoise kleur zo exclusief op de vtec.
|
||||
|
||||
![]() Paar nieuwe foto's van me del solletje.
-nieuwe wieltjes Buddy Club SF P1 matzwart -achterklep zonder spoiler matzwart(gaat nog wel in kleur) -nieuwe VTI lip -ander interieurtje ![]() ![]() ouwe interieur, met del sol club holland matjes ![]() nieuwe interieur, met OEM vleormatjes CRX TARGA ![]()
|
||||
|
||||
![]() Waarom hebben die voorwielen bij verlaagde Honda's altijd zo'n belachelijk negatief camber?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gewoon.............. omdat het kan.......... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
NICE ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit zonder achter(spoiler)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
met name vanwegen die amerikaanse kont |