![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ziet er top uit hoor BD! Maak dan zo meteen ff een paar scherpe fotoos ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja hoor weer een projectje afgerond met een super resultaat.
|
|
||||
|
||||
![]() wissers doen het weer gelukkig, zekering was stuk, tankdop zit erop
toeter moet ik nog maken, stekker is stuk, aan 1 zeide moeten de chrome lijsten er nog op en nog wat klein spul, waarschijnlijk volgend weekend lekker wassen en poetsen incl scherpe foto's VR6 staat buiten in de regen/hagel/sneeuw en Golf 1 staat binnen in de box, totdat we de carport hebben gebouwd, zal wel ong 3 weken gaan duren
|
||||
|
||||
![]() hey hey respect !!! ziet er waanzinnig gaaf uit man !
|
|||
|
|||
![]() Hij staat er iig weer netjes bij
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel erg mooi geworden!
![]() ![]() Ga je trouwens voor de ultieme 'GLS-look' ook nog chroom biezen in de bumpers zetten? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Staat wel in de planning, en chrome spiegels ook eigenlijk ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goede planning Erdem. Ik zeg, chroom-rules!
|
|
||||
|
||||
![]() Ben het topic zoals zovelen al een tijdje aan het volgen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er inderdaad weer superstrak uit !!!!! Dat heb je even vlot geregeld !!!!
Complimenten Grtz............ LRR
|
||||
|
||||
![]() Ten eerste bedankt voor alle leuke reacties!
Tis een tijdje stil hier, en dat komt door het weer. elke week ben ik aan het hopen op beter weer om eens een stukje samen met dorien te toeren en eens goede foto's te schieten.... ![]() Maar niet stil gezeten: Wissermotor werkt, inclusief interval Chrome wissers erop Deurpinnetjes erin Nieuw achterkleprubber 10mm spoorverbreders op de achteras Uitgelijnt Alle chrome lijsten zitten erop Kentekenplaat zit erop voor Moeten nog wel wat dingen gebeuren zoals: Kofferbakmat erin (ben druk zoekende) Achterbank erin Orginele hoedenplank (wacht op de post) Achter nog ietsje verlagen misschien En MooI WeeR !! Anders tot op de meeting!!
|
||||
|
||||
![]() This Thread Is Worthless Without NEW Pics
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Hahaha ik weet het, waarschijnlijk is het morgen droog en een beetje zonnig............Als er foto's komen dan zijn ze incl berijdster
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Can't wait ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hij is echt heel erg gaaf geworden zeg...
meer foto's zijn zeker welkom ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wow die is weer als nieuw!! toppie!! Last edited by sjampoo : 11-03-2006 at 22:15. |
|
||||
|
||||
![]() ziet er weer super uit
mensen zouden vaker hun auto tegen n boom moeten rijden (of in jouw geval: de auto van je vriendin! ![]() tis echt een heeeeel mooie golf geworden. kleur staat hem ook erg lekker trouwens, vraagje over de kleur waar heb je t laten spuiten / gespoten? en wat heeft t je gekost? heb je hem kaal geleverd, zelf alles gestript, laten doen, etc,etc, etc k hoop de MK1 op de meet te zien! bij een pompstation staan toch geen bomen he? ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jeps ik rijd mee met mn vriendin in de golf 1, zal er zeker zijn.
Als je het hele topic doorleest kom je alle antwoorden op de vragen tegen, maar ff in het kort Ik heb hem laten spuiten bij Kleverlaan in Limmen, hier heb ik stage gelopen dus werd ik hartelijk ontvangen (naja ik niet maar de golf dan hahaha). Ik heb de golf kaal aangeleverd en zelf weer opgebouwd, wel hebben ze tussendoor vaak ff een handje geholpen de jongens in de spuiterij, kep immers maar 2 handen. Kosten, ik zal ze ff splitsen is het beste denk ik aangezien er ook schade aanwezig was. Schade repareren (richten en lassen) incl neusje spuiten (kap, front en schermen) kwam rond de 1200 uit en de rest op 1550 dus totaal 2750. Als er geen schade was zou het ongeveer 2000 euro worden. De prijs is incl nieuwe motorkap twv ong 130 euro. Vanmiddag ff 20 min rondgereden, heeeeerlijk, totdat het weer donker werd, gelijk naar binnen ermee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ook nog even vermelden dat ik hem daar compleet heb opgebouwd, in totaal 6 hele dagen, en ook alles heb gebruikt daar aan spullen zoals tectyl, ml-spray, boutjes, moeren enz enz.
|
||||
|
||||
![]() ok, thx,
maar denk dat ik t dan toch probeer zelf te spuiten ik denk dat t resultaat niet in de buurt zal komen van jouw auto, maar dat bedrag krijg ik gewoon niet opgebracht ik kom iig effe je auto (doriens auto) op de meet bewonderen echt super dat die oude auto's nog zoveel liefhebbers vinden die dr weer zoiets moois van maken, mijn complimenten!