![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lekker Frankie,is mooi gespoten,wil graag een keertje langskomen om te kijken als je dat goed vind
|
|
|||
|
|||
![]() Erg mooi werk !! Succes met het opbouwen.
En wat betreft de kooi met instap: Als ik kijk naar de montagerail van de stoelen zit alles op de juiste positie ![]()
|
||||
|
||||
![]() Onthulling op volksdub?
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit Frank, binnenkort maar eens een bakkie doen!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze kooi zit anders dan gebruikelijk en ook totaal anders dan wat de FIA voorschrijft. Het in en uitstappen is zeer lastig zo en had wel anders gekund. Een auto met kooi is heel erg moeilijk om netjes te spuiten, en deze lijkt zo op de foto's erg netjes gespoten te zijn. Aangezien je al veel hebt klaargemaakt zal het opbouwen wel vlot verlopen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Btcc Ford Mondeo had de kooi ook in deze stijl hoog naar voren toe
|
|
||||
|
||||
![]() Thanks allen ik ben ook zeer blij met het resultaat! Er moeten hier en daar nog een paar puntjes op de i worden gezet maar dat komt wel goed.
De kooi zit idd wat anders dan normaal, dit is echter express zo gedaan. Het is ook een beetje een vertekend beeld, omdat het kruispunt zeg maar wat meer naar achter ligt dan normaal. Ik ben nogal lang en zit dus erg ver naar achteren, daarbij heb ik dus ook erg lange armen, en op deze manier komen mijn ellebogen precies in het laagste punt uit, zodat ik geen last heb van de kooi heb met sturen. De buis naar voren zit uiteindelijk zo hoog omdat ik deze aan wilde laten sluiten op de buis die door het schutbord naar de veerpoot gaaf. Een voordeel van lang zijn is dat je ook lange benen hebt en het instappen voor mij iig wel meevalt ![]() @ Hight & Skywalker, prima hoor kom maar een keertje een bakkie halen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Voor een schuifdeur is het nu te laat
![]() Ziet er goed uit Frank, bij een crossauto is de instap nog hoger, dit valt mee. Hoe is het met de motor? |
|
|||
|
|||
![]() Dan zal ik zekers gezellig langskomen,mail anders je nr naar me toe dan spreken we wat af
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat zou mooi zijn maar ben bang dat dat een utopie is.. Misschien zonder motor ![]() Quote:
De motor wordt nu naast het opbouwen het aandachtspunt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit gaat goed worden !!! Zet'm op Frank
![]()
|
|||
|
|||
![]() Hee Frank wat vind je van deze?
http://www.ebay.de/itm/VW-Motorspor...%3D161598800952 Last edited by skywalker38 : 01-03-2015 at 22:17. |
|
||||
|
||||
![]() Oei lekker.. thanks voor de tip! 234pk en 203nm heb ik nog niet gezien uit dit blok.. kost wat maar dan heb je ook wat
![]() ben benieuwd wat ze eraan gedaan hebben, zal m eens een mailtje sturen over de specs. |
|
|||
|
|||
![]() Damn Frank , wat ziet dat er goed uit zeg .
Nu komen eindelijk de leuke uren aan de auto eraan . Het opbouwen is altijd een genot om te doen . En je weet het he! De eerste APK is nog steeds van mij ![]() Hier wil ik wel een steekproef op krijgen , ik ben gek op discussie met de heren van het RDW. ![]() PS. de t4 is die toevallig van Rene waar de aanhanger achter hangt? Last edited by Ron mk1 : 02-03-2015 at 08:31. |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er schitterend uit ! Een plezier om op zo'n koets te monteren
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha kom goed Ron! Ja ik ga nu met tegenzin naar me werk, ik wil die schuur in! ![]() De T4 is van de spuiter zelf |
|
|||
|
|||
![]() Dat kan ik me goed voorstellen ja , heb je niet nog wat vakantiedagen over?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jazeker volgende week de hele week klussen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg mooi uit!
Moet een fijn gevoel zijn Eindelijk in de opbouw te zitten
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |