![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey Peter had al een tijdje niet meer gekeken bij je project.
Schitterend werk weer van je jonguh ![]() Als ik nog 1 ding mocht veranderen dan was het een oud dashboard plaatsen. Dan is het echt helemaal een oud type. De kleur is toch ook echt helemaal te gek heb ik ook altijd al willen hebben ![]() Misschien heb ik het gemist maar wat is er met je dorpel gebeurt?
|
||||
|
||||
![]() Thanx Branko ,ik zie wat jij bedoelt
![]() ![]() Ik ben al druk bezig met sparen voor titten ![]() Oud model middenconsole is ook al onderweg en over het dashboard is ook al contact gelegd ![]() eerst alles compleet maken en dan op een rustige dag in bouwen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Begint al serieus ergens op te lijken Peter, zal morgen je mail even beantwoorden.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geregeld ga hem morgen ophalen ![]() ![]() ![]() En een derde teller erbij ![]() ![]() Quote:
...... ![]() ![]() ![]() Geen idee hoe dit en wanneer dit of door wat dit gebeurt is. Wou het eerst nog op zoeken op eerdere gemaakte foto's maar wat heeft het voor zin ![]() Nog een schoonheids foutje er bij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mhhh ik heb net al een reply gegeven en nu is tie weer weg
![]() Nogmaals dan ![]() Kreeg toevallig een reactie uit een oud verkoop topic van bartv wie niet waagt wie niet wint. Dus vanochtend snel naar Leeuwarden gereden om bij Bert het dashboard op te halen zeer geschikte kerel kreeg nog wat andere spulletjes mee wat allemaal met het dashboard te maken heeft ![]() GTI klokkenspel had ik al ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nou Peter, je kunt weer aan de hobby!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zeker binnenkort weer eens afspreken om een how to te maken
![]() En dan zou het mooi zijn als de Scirocco ook weer brult ![]()
|
||||
|
||||
![]() Daar gaan we voor, we zullen het eens mooi doorspreken.
|
|
||||
|
||||
![]() netjes peter ..zelfde idee als mij .toppie
|
||||
|
||||
![]() netjes peter ..zelfde idee als mij .toppie
|
||||
|
||||
![]() De jouwe is toch ook uit 1979 ? daar kwam deze dash uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() Evt is een bruin dashboard ook nog mogelijk met bruin Spucknapf stuur
![]() Zonder onderbalk uiteraard moet er dan alleen een oud model bruin middenconsole bij zoeken. Doen ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Doen!
|
||||
|
||||
![]() In combinatie met jouw interieur lijkt me dat super staan.
Maar ik ben dan ook een fan van bruin met beige interieur. |
|
||||
|
||||
![]() Precies Peter, zei ik toch, gewoon doen. Nog een keer nette panelen vinden, en het interieur is af!
![]() EDIT: deze bruine is ook veel makkelijker te monteren, dus dat is dan win-win toch? |
|
||||
|
||||
![]() Idd Rik ga Zaterdag kijken en dan moeten de deurkaarten weer zo worden als op de foto zonder de bling bling raamslingers
O ja en de bekleding om de bovenkant van de deuren is niet echt goed meer dus die gaan er dan ook niet meer op heb ze nog wel maar zitten hier en daar wat kleinen scheurtjes in. De rest van alle spullen op deze deur heb ik nog liggen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die raamdorpel bekledingsstukken zijn vrijwel onvindbaar zonder iets van scheurtjes, laat staan in bruin, laat al helemaal staan in oud type structuur en vergeet het volledig met oud type structuur in het bruin. Met andere woorden, gewoon netjes terug plakken, of in de laatste plaat weggooien. Nu je de ramen er al in hebt steken en achter ze ook niet hebt bekleed, kun je er het beste uit laten denk ik, maar echt, niet weg doen!
EDIT: je hebt ze achter wel gestoken, dan voor eigenlijk ook doen, valt anders behoorlijk uit de toon... Is wel te doen, raamlikker eruit nemen en het rubber van het klapraampje oplichten. Deurpaneel moet dan ook wel los. Last edited by Barn171 : 02-04-2014 at 19:53. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg doen dat bruine dash! Past perfect bij jou auto!
|
|
||||
|
||||
![]() Achter is het wel bekleed donkerbruin
![]() Weg gooien doe ik idd nooit niet mijn smaak veranderd met de dag ![]() ![]() O ja en dan heb ik nog een bruin oud model middenconsole nodig ![]()
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 02-04-2014 at 20:06. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zeker doen dit, past ideaal bij de kleur van de wagen ![]()