![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag en gisteren weer eens wat gespot:
Gisteren een lichtgroen/blauw achtige golf1 op de Friesestraatweg naar Groningen . Chromen bies om de grill, g60 bumpers en volgens mij brock velgjes. Er werd nog gegroet ![]() Vandaag een donkergrijze passat35i variant met van die dubbele ronde lampen. En hier werd ook gegroet ![]() Ik reed in een beige MK1 |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag na een eindje toeren....
Een dikke MK1 gespot in Harkema, donker rood of bordeau rood. Lag echt laag en met een stel brede wielen. Bekende van het forum???? Klaas-Jan nog gespot in S`veen. MK2 ligt ook goed hoor kerel zag er goed uit. ![]() Femme nog gespot in de Passat in Harkema. Was weer druk op de weg met mooie VW`s.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de oude VR van Wytze gespot, Oane in de Jetta en MrKoel in de Golf in Lwd.
|
|||
|
|||
![]() hee mensen..
gister een wandeling aant maken en opeens vanuit het niets zag ik een schitterende golf 1 met kleine achterlichten rijden een super mooie kleine wit achtig kon zo het kenteken niet lezen mooi verlaagd en mooie wielen erop wie is dat???? gr nicky |
|
||||
|
||||
![]() VWDennis bij de KFC vlakbij Schiphol
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
BBS-Roy heet hij volgens mij. Komt uit Boxmeer dacht ik. Tom had het laatst ook al over dat hij een super strak golfje 1 had. Kan zo geen foto er van vinden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Deze jetta was het volgens mij die ik tegen kwam in Uden. Kwam hem nu toevallig op een anders forum tegen.
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag oranje golf1 tussen assen en beilen thv papenvoort.
Ik stak mn hand nog ff op reed in een blauwe polo 6n. |
|
||||
|
||||
![]() Mooie strakke witte type 1 gespot in Landgraaf waarschijnlijk n 79 of 80er deels wit gespoten bumpers,staaltjes en mooi laag, met kenteken ..-TT-..
iemand van t forum?? |
|
|||
|
|||
![]() Heb jou helemaal niet gezien Lennart....
|
|
|||
|
|||
![]() Zegt me nog niks
![]() ![]() Volgende keer gewoon ff goed knipperen met de lichten ![]() Edit: Je woont nu toch in Surhuisterveen??? |
|
||||
|
||||
![]() hier maar weer een keer een 3de topic voor aanmaken?
en niet vergeten: ![]() Last edited by hajee : 13-05-2008 at 23:04. |
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond om 18:30 uur in Oss op de parkeerplaats Terwaenen in het centrum een zwarte golf g60 rally iemand hier van het forum??
|
||||
|
||||
![]() gespot:
locatie: Texaco westsingel Haaksbergen tijd: 18:00 Rode golf 2 gt(d), met rood/witte achterlichten, xenon sebring velgen en verlaagd. wie o wie? Groetjes Siem
|
||||
|
||||
![]() Gespot in: Deventer
locatie: L. Springerlaan Tijdstip: afgelopen zondagmiddag tussen 15:00 en 16:00 uur ongeveer Gele golf 1, lekker laag, velgen met zwart hart en gepolijste randen, supersprint/powersprint uitlaat en rood/witte heldere achterlichten. Iemand van hier ??? Groeten, LRR
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat is marc, met een gekietelde 1.5, en zit nergens op een forum |