![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha heb ik jou auto gespot vorige week fan woensdag tot vrijdag in appelscha op de kampeerboerderij:P kdenk het wel groetjes
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja dat was inderdaad mijn auto, was jij daar ook
|
||||
|
||||
![]() 2 weken terug nog een witte en zo te zien redelijk lage Passat 35i, op de afrit van de A13, spaanse polder/overschie, richting Berkel & Rodenrijs?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha ja dat had ik ook al eens gedacht, allemaal van die dikke auto`s, die jetta waar jij in reed zag er ook super uit ![]() en gister middag heb ik lieuwe ook nog gespot met het marsrode kanon bij ons voor huis ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jah ik moest daar op kamp. heb de golf meteen naast de jetta gezet toen ik um zag staan. ze hebben even mooi op elkaar gepast ![]() groeten
|
||||
|
||||
![]() FF wezen toeren vandaag..... Super weer!!
Gespot tussen Heerde en Wapenveld: Mk1 Edit: zie net dat het robertjan007 is Ook bij Zwolle een mk2 Jetta, Blauw thv. Albertheijn distrib. centrum rond een uur of twee..... En thv. Bas autowas een licht groene mk1 Golf ongeveer 5min later..... Van laatste twee helaas geen foto's
![]() ![]() Last edited by JurgenEdition : 10-02-2008 at 19:45. |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag een zwarte kever cabrio, volgens mij het overgangsmodel, met wit dakje. Dit was tussen Heerenveen en Drachten, en het stel dat erin zaten hadden wel zin om even te racen
![]() ![]() Een bekende van hier?
|
|||
|
|||
![]() vanmiddag net voor bergum een vento oranje in bling bling uitvoering
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Mooie voor wegmisbruikers ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag ongeveer 16:45 bij Surhuizum een zwarte jetta super laag met super mooi lichtmetaal met zwart hart.
|
||||
|
||||
![]() Dus dankzij robertjan krijgen alle golfrijders weer is een slechte naam
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
was idd wel even gaaf met die kever. hij had de gang er aardig in. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Was dit niet de vento die op de televisie was bij wegmisbruikers? Of was het nu blik op de weg? Volgens mij moest hij zijn spoiler veranderen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
Haha denk ik ga vandaag een stukje toeren met m'n vriendin... De hele dag rustig gereden, trap ik hem 1 keer op z'n staart heb ik dit!!! ![]() Betrapt!!!! ![]() Bijkomend feit die bus ging stoppen dus ik moest er wel omheen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat klopt!!
|
||||
|
||||
![]() en dan nog MAG het niet!
Al had ik het zelf ook gedaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wie reden er gister met een beige jetta 2 van 85' door harkema in zuidelijke richting . Was mooi toer weer gister ik was aan de wandel met de dikke hond .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteren rond 18:00 een witte golf 1 cabrio met de kap open en 2 ventjes erin, achter me op de a59 ter hoogte van drunen. Viel op doordat hij alleen zijn stadslicht (lees BMW ringen) aanhad ....
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag in Enschede op de Tromplaan:
![]() ![]() Een diesel ook nog ![]()