![]() |
|
|||
|
|||
![]() Na een ''waterige'' periode, heb ik besloten om wat foto's te nemen!
![]() Let niet op de KEILFORM-stand ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat er al heel wat netter bij dan op dat lelijke staal.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vondt het staal toch mooier staan, maargoed we hebben het over winterwielen!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daarom zijn dit ook de winterwielen. En ik begrijp best dat ie niet voor eeuwig op die Porsches wilt rijden, dan blijft het namelijk "de auto van". ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hehe!! Is er dan eindelijk iemand die dit BEGRIJPT!!! ![]() goedbezig Broodfanaat! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als alles fatsoenlijk op en aan de auto zat had ik het laten zitten, WMF front kan er zo weer op (mits de juiste koplampen er zijn!) En wielen..... tsja wielen zat op de wereld dus daar ben ik niet bang voor! ![]() Dat zijn de 2 (en idd je heb gelijk belangrijkste dingen!) dingen die er verandert aan zijn! En meer niet! ![]() Ben nu met het interieur bezig, de niet zo mooie bruine meer gaat vervangen worden voor een nette GTI interieur van die bouwjaren! ![]() Maar 1 ding heb ik voor mekaar! Het is niet meer de auto van.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind um zo op bbsen in ieder geval mooier als op staal....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx Gerben! ![]() - Volgende update wordt iig het interieur! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Na lang twijffelen heb ik maar besloten om die vieze bruine interieur te vervangen voor een nettere interieur!
![]() ![]() Hier de foto's van voor en na: Een paar slechte voorfoto's maar het idee is er: ![]() ![]() de stoelen waren ECHT vies, en de stof helemaal verkreukeld! En nu de na-foto's zonder de voorstoelen: ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() tja mijn smaak is het niet, ik vind hem achteruitgaan sinds jij hem hebt, maar goed dat is mijn smaak.
En wat zegt dat nou eigenlijk? helemaal niks ![]() zolang jij maar tevreden bent |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
tsja.... vindt het wel meevallen. Je had hem eigenlijk moeten zien toen ik hem kocht, van buiten schitterend (en nog steeds) en van binnen ![]() totaal niet netjes meer helaas! ![]() De voorstoelen waren gewoon zwart van viezigheid en de stof verkreukeld, en de achterbank had 2 brandgaten erin. Dus slechter erop geworden nee.... dat weet ik wel zeker van niet! ![]()
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! ![]() Last edited by gti-er : 21-11-2010 at 15:10. |
|
||||
|
||||
![]() het bruin vond ook ik netter bij het gheel van de auto passen maar als ja al aangeeft dat het zijn beste tijd etc gehad heeft is het vervangende interieur toch ook netjes zal niet minder staan dan het oude
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
thnx man! ![]() kijk zelf maar in mijn topic, heb eigenlijk helemaal geen foto's van mijn interieur en de reden is...... nou ja nu weet je het wel! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Typisch een nederlander maakt er meteen een gedrocht van. Echt hoe kan je die verneuken. Als je het mij vraagt kan je niet met de gedachten leven dat het de wagen is die iemand anders gemaakt heeft. En als antwoord daarop geef je enkele minpuntjes op. Achja ...
|