![]() |
|
||||
|
||||
![]() Al vooruitgang geboekt bij de spuiter? Staat daar nu toch al een aantal weken of heb ik dat mis?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jep vandaag komen foto's..... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tadaa, gister bij de audi gaan kijken, dus alles erin gelast, strakgemaakt, helemaal kaal, opnieuw in de primer, nu spuitplamuur, en dan nog schuren en lakken...
zag er perfect strak uit, 1 klein offenheidje maar dat wordt nog eruit geschuurd, sponning achterklep+btje roest bij tankklep helemaal perfect strak.. kan niet wachten totdat ie in de lak zit, zal nog wel enkele weken duren, maar ik heb geen haast, dan komt ie pas volgend jaar buiten ![]() ![]() ![]() achterplaat erin gelast: ![]() ![]() ![]() achterklep: ![]() deuren: ![]() kleine delen: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je pakt het mooi aan!
Misschien heb ik erover heen gelezen, maar komt de originele (bruine) kleur er weer terug op? Succes! |
|
||||
|
||||
![]() ja hij wordt weer Bronz mettalic....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En da's echt een prachtige kleur vind ik zelf... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() super bezig, idd die kleur is er mooiii
|
|
||||
|
||||
![]() Voorpoten afgeschuurd en in de roestwerende primer gezet:
Verroeste gt achteras met de flex+staalborstel afgeschuurd.. Waarom zit er in de rechtertrommel 5 kleine deukjes? Voorpoten zwart gespoten en blanke lak erover. GT-achteras in de roestwerende primer: En de achteras gespoten:
|
||||
|
||||
![]() Aa weer verder, mooi om te zien!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi project hoor! Zeer grondige aanpak ook. Als hij straks terug is van de spuiter begint voor jou het écht mooie werk, het samenbouwen van alle fris aangepakte delen! Succes met de werken!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Super projectje! respect!!!
|
|
||||
|
||||
![]() ja gister een zwarte hoedenplank zonder gaten op ebay gekocht, wel een beetje duur, maja ik kon hem nergens anders vinden..
verder heb ik nu polo 2f voorpoten met nieuwer remsysteem (halve maantjes ipv blokken) en van "Golf mk2 16v" hier op t forum, nu ook vw2 klauwen, dus nu nog kijken voor leuke geventileerde schijven en ferodo ds 2000 blokjes, zodat t wat beter zal remmen.. ja en ik heb eigenlijk geen id hoe t met de audi zelf is, het duurt allemaal wat lang, maja de garage staat vol rotzooi dus ik heb ook even geen plaats... en daarbij haastige spoed is zelden goed ![]()
Last edited by Berserker : 10-09-2006 at 16:43. |
|
||||
|
||||
![]() doe maar rustig aan hoor
t limbrugs kwartiertje ken ik maar al te goed als medelimburger |
|
||||
|
||||
![]() Omdat mijn spuiter niet de snelste is, ben ik maar verder gegaan aan andere dingen, aangezien ik toch ooit een snellere motor erin wil hebben ben ik maar al begonnen om t remsysteem aan te passen..
van 4 kante blokjes naar halve maantjes dmw polo 2f gt voorpoten...(ja ik weet dat ze hetzelfde zijn als gewone polo 2f poten ![]() voorpoten en ankerplaten weer afgeschuurd en in roestwerende primer en gespoten: Verlagingsset omgezet op deze poten en dus de remzadels+vw2 klauwen hittebestendig zwart gespoten, nieuwe geleider bussen+rubbers gekocht en Geventileerde Brembo Max schijven met Ferodo DS 2500 blokken ![]() dat ziet er dan zo uit: nu nog staalflex remleidingen, is 100 euro voor 4 leidingen de normale prijs??
Last edited by Berserker : 21-10-2006 at 16:27. |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit allemaal, laat je spuiter eens opschieten..
![]() Suc6 er verder nog mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het schiet al aardig op aan de kant van heerlen zie ik
![]() succes met het afmaken van je auto, je bent in ieder geval mooi grondig bezig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooie remmen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog paar updates, even de Velgen geprobeerd te passen maar passen dus niet, de klauw loopt dus aan tegen t hart, maar met 5mm ringen ertussen liep ie vrij, dus moet ik spoorverbreders plaatsen..
Beter meteen 4 spoorverbreders plaatsen ipv alleen voor? Niet zozeer voor de looks maar ivm wegligging????Ik heb de wielen liever ietsje meer naar binnen dan naar buiten... IK heb de trommels uitelkaar gehaald en wil nieuwe remvoering en nieuwe remcilinders plaatsen, bij automaterialenzaken zijn die redelijk duur maar op ebay vind je ze voor een spotprijs, is dit aan te raden of rommel???? Ik las ergens dat je ook grotere remcilinders kon plaatsen en zachtere remvoering, heeft iemand hier ervaring mee? Waar kun je dit laten doen en wat kost het ongeveer??? Blikopener zei RSU maar ik heb geen id wat of waar dat is..
|
||||
|
||||
![]() of je voor en achter verbreders moet plaatsen is opp voorhand niet te zeggen. dat kun je pas bepalen als je alle vier de wielen gemonteerd hebt onder de auto, dan pas kun je bepalen of ze op 1 lijn zitten.
|
|
||||
|
||||
![]() ff voor de volledigheid,
achterremmen alles vervangen, nieuwe cilinders en ferodo remvoering: