![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vond deze auto toen in het groen echt afgrijselijk lelijk, en moet zeggen vindt dit een heel stuk beter! Wel bewondering voor het inbouwen van die motor hoor!
|
|||
|
|||
![]() Wat voor velgen wil je gaan rijden?
K Heb nog een mooie set BBS RS 8 & 9 x 16 liggen met schotel van de 8,5 & 9,5 x 16 erbij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vind hem ook mooier dan dat hij eerst was!!
Toen hij nog grijs was vond ik hem ook heel mooi met die revo's eronder! Maar je kan een auto niet alleen op de kleur beoordelen denk ik.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() oude wagen Ron,
nieuwe wagen ....., hoe dan ook,een super wagen om af te zien straks met seizoen 2006 ![]() En er blijven idd nog genoeg leuke details over om te zeggen.... ohw dat wil ook ![]() succes met t afbouwen Grtz Tobi |
|
||||
|
||||
![]() Niet dat dat zo belangrijk is, maar wat voor (viercilinder) motor lag er oorspronkelijk in? Daar ben ik toch wel nieuwsgierig naar.
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij was het origineel een gti 8 klepper, maar dat is wel weer even terug.
|
|
|||
|
|||
![]() 'k weet 't ook niet meer zeker maar in ergens tijdens de baarlo tijden lag een 16v in, later met webers....de rest van het verhaal kent iedereen wel.
beste move die ron ooit heeft gemaakt is het verwijderen van de rode deatils, klinken, kooi etc. tja dat was toen mode..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een R32 engine in een Vw Golf 2
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2 liter 16 v op webers slurp liep net zo hard als de vr6 alleen de vr6 is zuiniger
|
||||
|
||||
![]() ziet er pittig uit. mooie hoogte ook.
![]()
|
||||
|
||||
![]() hoe staat het met dit project??
|
|
||||
|
||||
![]() hee kerel
is je draadboom deze week afgemaakt?
|
||||
|
||||
![]() waanzinnig gaaf project zo....
lekkerrrrr kleurtje!
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() alleen jammer dat er nog geen recente updates zijn gepost hiero
![]() |
|
|||
|
|||
![]() dikke vette bak hoor!!!!!!!!!!!!!
alleen een beetje jammer dat er al bijna twee jaar geen a.p.k. meer op zit??? als ik zo,n dikke bak had wist ik het wel RIJDEN!!!!!!!!!!!!!! |
|
|||
|
|||
![]() Zo werd wel weer ff tijd voor een update dacht ik zo....
Hij is af ![]() Het heeft ff geduurd maar dan heb ik ook wat. De laatste maand het dashboard erin gezet en APK waardig gemaakt. Reed afgelopen jaar soms al wel mee, maar zonder dashboard, APK en verzekering rijdt het niet echt lekker. Last edited by Golf 2 R32 : 14-03-2006 at 22:31. |
|
||||
|
||||
![]() super..schiet nogmaals wat foto`s dan weten wij ook weer hoe ie eruit zag
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thanks voor de positieve reacties
![]() Zal vanaf nu ook wat vaker foto's posten! Denk dat ik binnenkort met de BBS'en ff een photoshoot maak en hier post Zal ook de meeting komend jaar afgaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() WTF!
![]() ![]() Waar komt dat dashboard uit? En die tank achterin??? Toch geen G3 he ![]()
|
||||
|
||||
![]() kerel kijk je uit voor de boot die is van mij ( na je van mn ouders dan ) hahah
Heb je hem helemaal af gekregen bij theo? mooi man