![]() |
|
||||
|
||||
![]() aha, eindelijk aangemeld mevrouwtje?
|
|
||||
|
||||
![]() nu moeten wij ook weten wie het is Edje !
Heb nog wel een originele uitlaat zonder demping erin ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yep, eindelijk aangemeld. En je weet blijkbaar toch al wie ik ben, dus... @vwleusden: Leusden, da's vlak bij mij. Andere kant van de A30. komt die gifgroene bug ook niet uit Leusden? (sorry off-topic)
|
||||
|
||||
![]() Jij bedoeld niels... die woont idd in Leusden ja. Zijn er nog 2 hier die uit Leusden komen. Maar ontmasker u zelf
![]()
|
||||
|
||||
![]() maakt niet uit, je kent me toch niet. :o Ben n oud-collega van Edward.
|
||||
|
||||
![]() on topic, leusden, groep A maakt toch geen herrie man?
|
|
||||
|
||||
![]() idd zo glijden we off topic. waarom wil je eigenlijk geluidloos Ed?
|
||||
|
||||
![]() is edje niet de enige.
Ik wil iik niet zo veel herrie meer als mijn g60 klaar is.. Weinig geluid maximaal gaan en foto komt er aan edjooo.. |
|
||||
|
||||
![]() zo is dat pik, wij worden ook een dagje ouder. Daarnaast trek te veel lawaai de smeris aan, en die wil je nu eenmaal niet al te vaak spreken.
|
|
||||
|
||||
![]() mmm, dat snap ik wel, ik hoef ook niet veel lawaai. En t was ook a bit much, maar helemaal stil is ook zo wat...
smeris? nooit last van, lach altijd vriendelijk terug ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahaha ja sommige hebben altijd geluk. Als ik terug lach naar onze vrouwelijke smerissen komt niet goed wat die zijn pot. En zo sjagie gatver de gatver.. maar lach zo wie zo niet tegen een smeris. of zei moet in de boeien hahahha |
|
||||
|
||||
![]() zo'n g-lader maakt ook echt geen geluid he ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() G60 = continue herrie!
|
||||
|
||||
![]() g-lader maakt n mooi geluid. zo bedoelde ik t ook niet, t was eigenlijk gewoon n normale vraag. ik heb vaak zat discussies gehad over hoeveel en wat voor geluid (@Ed als je nu zegt 'oh ja?' kijk ik je nooit meer aan!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
G60 = continu MUZIEK :biggrin: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ...al met al moet er iemand nu ff een foto maken van zijn of haar G60 die duidelijk laat zien hoe de vacuumslangen zitten, het actieve kool filter aangesloten zit en de slang van de rembekrachtiger. Het gedeelte bij het inlaat spruitstuk wordt me ook niet echt duidelijk. Ik ben er ook nog niet echt uit welke van de 3 leidingen nu de benzine toevoer is en welke de retour leiding.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
I definately agree Chris, maar Piet heb 70mm Hartmann :frown: |
|
||||
|
||||
![]() prima, succes met je blok jongen. ik hoop dat ie straks in 1 keer start.
|
||||
|
||||
![]() ik heb het volgende nog nodig aan los spul:
vacuum slang gedeelte van inlaat spruitstuk naar rem. diverse vacuum slangen en wat spul wat op en aan het inlaat spruitstuk zit. Heeft er iemand nog een G60 in delen te koop? Ik zou graag even langs komen dan!!! Bedankt edward Last edited by Edward : 29-03-2005 at 16:41. |
|
||||
|
||||
![]() |