![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() blijf verbazing wekend zo toppie nu niet te snel tervreden zijn met afbouwen neem de tijd
|
|
||||
|
||||
![]() lekker lekker respect lekker groen
|
|
||||
|
||||
![]() Te gek dit. Gaat echt in sneltrein tempo hier, daar kan ik nog een puntje aan zuigen. Gelukkig ga ik morgen ook weer verder met de lasser en hopelijk maak ik dan ook snel wat vorderingen.
Hopelijk kun je nu snel aan de slag met het opbouwen. Heb je alle spullen al compleet, dus rubbers, hemel enz?
|
|||
|
|||
![]() Heel erg dik dit..
Heb zelf een swallowtail cliffgrun, lijkt er nagenoeg precies op. |
|
||||
|
||||
![]() Nee nog niet alles is compleet. Ik heb wel alle rubbers compleet dus die gaan er zsm in natuurlijk. Verder moet de versnellingsbak nog een revisiebeurt hebben en moet ik de motor schoner maken. Ik denk dat ik die nog niet uit elkaar ga halen want die is in principe nog goed. Verder heb ik daar nog niet zoveel verstand van dus dat wordt een projectje op zich.
Verder moet er nog het een en ander aan interieur gekocht worden. Hemeltje, vloerkleed hoedenplank.... Voorlopig ben ik nog even druk met studie. Per half mei ga ik helemaal los. Tot die tijd bestel ik hier en daar wat onderdelen. Bedankt voor de reacties in iedergeval. Arnout Last edited by arnout99cc : 19-04-2010 at 08:06. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lijkt mij een goed idee dat je nog wat tijd aan studie gaat besteden ![]()
|
|||
|
|||
![]() ff upje hoe staat het hier mee
|
|
||||
|
||||
![]() Goed, half mei is nu voorbij en de studie dus ook en dus ik ga dinsdag de auto ophalen!
Vanaf nu dus weer regelmatiger updates! De auto staat in Amerongen en moet naar Baarn. Mocht er nog iemand een adresje hebben voor een auto-ambulance dan hoor ik het graag! Mocht je er zelf 1 hebben en dinsdag niets te doen hebben dan geldt natuurlijk hetzelfde! Arnout |
|
||||
|
||||
![]() Een auto met een nostalgische achtergrond, gezien deze nog van je opoe is geweest.
Ben blij dat je heb besloten om aan de auto verder te werken ipv het weggedaan te hebben gezien je hebt geconstateerd dat hij aardig wat plekken had. Mooi om te zien hoe het werk vordert. Heb het gehele topic niet gelezen, maar de vorderingen per foto bekeken. Super dit!
|
||||
|
||||
![]() Zo,
de auto is eindelijk terug op zijn oude stekkie. Hier wat foto's van het vervoer: ![]() ![]() ![]() Binnenkort beginnen met wat kleine dingen... Om te beginnen een vraag voor jullie: Waar haal ik de onderdelen met de rode pijlen vandaan? ![]() Arnout |
|
|||
|
|||
![]() de dealer?!
|
|
|||
|
|||
![]() er is vast wel iemand die heel veel onderdelen heb en hier op forum beken dis
ps mooi golfje hoor blijf me verbazen |
|
|||
|
|||
![]() ik zou eens op de sloop kijken
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, ze hadden niet meer de originele delen bij de dealer maar wel een vervangende pin dus als het goed is gaat dat ook passen. Wel blij mee. Verder ben ik hier en daar wat dingetjes met motip zwart aan het maken en hier en daar wat dingen op de auto aan het zetten. Als het goed is komt er binnenkort weer een hele sloot aan onderdelen binnen en dan kan ik echt helemaal los.
Ik probeerde ook de emblemen vast te zetten maar ik begrijp niet helemaal hoe het nu zit met die bevestigingsklipjes . Zet je die eerst op het embleem en douw je hem daarna in het gat of komen die klipjes aan de achterkant van de klep. Oftewel, daar waar je er eigenlijk niet bij kan? ik zal zsm wat foto's maken, maar dan moet er natuurlijk wel wat te zien zijn. Arnout ps mocht er iemand nog een goedkope voorruit hebben liggen dan hoor ik het graag. |
|
||||
|
||||
![]() Als ik me het nog goed herinner moet je die klipjes eerst in de gaatjes monteren en duw je daarna de emblemen er "in". De klipjes horen gewoon vanaf de buitenzijde van de achterklep gemonteerd te worden, dus vanaf de buitenkant v/d auto.
Please correct me if i'm wrong...
|
||||
|
||||
![]() Net even geprobeerd maar ze gaan er dan niet helemaal in. Wellicht dat er wat teveel verf op de binnenrand zit. Ik kan dit er misschien afhalen met een afbraam mesje of zo? Maar moet ik het dan weer beschermen met spul?
Is dit een idee en met welk spul moet ik het dan beschermen? Arnout |
|
|||
|
|||
![]() ik zou een mm boortje pakken en dan de verf resten zou weg draaien boortje in de hand houden inplaats boormachine pak wel een boor die er in kan en niet een die te groot is
ben benieuwd naar de foto`s |
|
||||
|
||||
![]() Waarschijnlijk zit er dan inderdaad teveel lak op de binnenrand. Dit kun je er het beste af halen met schuurlinnen (of schuurpapier waar je dunne reepjes van maakt). Vijlen en/of krassen krijg je weer beschadigingen van...
Ter bescherming kun je dan eventueel zinkspray en/of tectyl gebruiken.
|
||||
|
||||
![]() Het is gelukt inderdaad. Eerst een beetje geschuurd, dit hielp een beetje, daarna heb ik ze er toch maar voorzichtig met een hamer in getikt. Werkt perfect. Verder nog voorbereidend werk gedaan maar dat is nog niet echt zichtbaar. Het enig wat nu te melden is is dat de handrem weer werkt en het slot van de kofferbak.
Binnenkort meer, ik probeer bijna fulltime aan de auto te klussen namelijk. Arnout |