![]() |
|
||||
|
||||
![]() nice ride.
RH kan je via Maastrichts -wielencentrum bestellen. Of ff googlen in duitsland. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Super dik! lijkt net of je wielkast achter in vergelijking met voor 10 cm uitgebouwd is!
|
||||
|
||||
![]() nee zijn toch echt die vergulde boutjes, en lijkt inderdaad dat de wielkasten gerold zijn
![]() heb net nog een wiel zo goed als klaar gemaakt komt goed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gisteren nieuwe distributieriem en waterpomp etc laten vervangen en ook meteen gevraagt of hij de 4-motion stang eronder wou knallen dus nu kunnen we weer zakken!heb ook de achterste adapters naar de draaier gebracht om er 4mm vanaf te halen vond het toch net iets te breed!hoop eind volgende week de wielen eronder te hebben!
|
|
||||
|
||||
![]() komt helemaal goed weijenberg!!
![]() ben benieuwd als het dadelijk allemaal klaar is. kan hopelijk de adapters klaar hebben volgende week, zal mijn best er voor doen!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() thnxx boss om achter nog wat te zakken moet ik er echt iets van de adapters afhalen!en rick bedankt voor het regelen!super
![]() Last edited by tim_g40 : 15-04-2010 at 20:40. |
|
||||
|
||||
![]() zo, nu nog één velg de boutjes eruit en polijsten en dan zijn de velgen eindelijk klaar. auto is naar de spuiter en is vrijdag klaar. Als het goed is komen de adapters morgen weer richting mij. zal vrijdag foto's maken van de voorbumper
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig!
![]()
|
||||
|
||||
![]() adapters zijn weer klaar, netjes afgedraaid!!!
hoezo leveren ze geen smallere als 20mm...........dan maar zelf maken ![]() ben benieuwd met de gespoten delen, wielen, en de goede verlaging!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik kom ze zo halen, supertje bedankt!! nog twee daagjes en dan is de bumpert klaar, had rob al gesproken en de bumper lag er af en werd geschuurd! |
|
||||
|
||||
![]() zo, de wielen zijn klaar, bumper is gemonteerd en banden komen er morgen op.
Ik ben alleen bang dat ik de hulpveer voor moet verwijderen zodat de stelring niet tegen mijn band aankomt. Weet iemand of ik die kan verwijderen zonder dat ik heel de poot eronderuit hoef te halen. dus alleen bovenste moer los en proberen zo ver mogelijk te laten zakken dat ik de veer er af kan halen? als het allemaal past worden de wielen morgen gemonteerd en maak ik meteen foto's |
|
||||
|
||||
![]() Dat is wel mogelijk als het Goed is bovenste moer los halen auto opkrikken n dan kun je er wel bij . Dat wou bij m'n Polo ook wel maar het kan bij een bora wel anders zijn dus gewoon ff proberen !
|
||||
|
||||
![]() zo, alles is nu klaar, de hulpveren zijn eronder uit, en wielen zitten eronder echt dik!!! al zeg ik het zelf!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Moeten er nog foto's gemaakt worden Tim? Vanavond ga ik rond 7en naar Rick, van de Polo wat foto's maken... als je tijd hebt?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
BOTS!gister de bora gezien, maar is echt super!ik zeg, fotos maken van dat ding! |
|
||||
|
||||
![]() ik probeer foto's te plaatsen die gisteren zijn gemaakt maar pc op het werk werkt niet echt mee nog ff geduld!weet niet of ik vanavond tijd heb ff kijken
|
|
||||
|
||||
![]() Hij zorgt maar dattie er is.. ik moet eigenlijk nog wel even mijn auto snel afspuiten!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is het gelukt zonder de hele schokdemper ertussenuit te halen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik moet hem ook nog even beetje afdoen. probeer rond 7 uur wel klaar te zijn, en zie je dan wel vanzelf hier!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yep, alles los boven en dan lukt 't |