![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet zo voorbarig sander,daar open ik t.z.t. wel een topic over ![]() deze velgen zijn dus geen blijvertje
|
||||
|
||||
![]() doe je die msw velgjes weer weg
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee,ze gaan zeker niet weg
![]() ![]() ![]() omdat meebrandende knippers de hit van 2009 zijn heb ik dit ook maar ff ingebouwd.... ![]() en nog een foto met m'n maat z'n nieuwe aanwinst(omdat de rode 924 los is) 944 2.5s USA Strosek.... ![]() BTW heb net eerst de voorplaat van m'n golf er weer recht opgezet....
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 16-09-2009 at 12:10. |
|
||||
|
||||
![]() ze zijn opgehaald hoor
![]()
|
||||
|
||||
![]() haha mocht je toevallig nog andere msw velgjes tegen komen ik zoek er nog 1 om de set compleet te maken
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooi zo,dan wacht ik martijn even af wanneer die ze bij mij dumpt.... @arjan;okee ik hou m'n ogen open,maar had je nou ook nog belang bij die honingraatvelgjes?
|
||||
|
||||
![]() haha ligt er aan wat t kosten moet en welke steek ze hebben
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik koop ze vanzelf alleen als ze 4x100 zijn ![]() en over de prijs worden we het wel eens denk ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha is goed lees je pm eens
![]() |
|
||||
|
||||
![]() pm gelezen en beantwoord.....
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en het is zover,de uitlaat is aan etter
![]() ![]() morgen weer even aan bakken ![]() ook heb ik inmiddels bijna alle reflectors van de punaises af die hier in het dorp liggen ![]()
|
||||
|
||||
![]() tja punaises
![]() ![]() nog gekeken naar die mk3 kat en voorpijp? |
|
|||
|
|||
![]() Zoals ik al zei zaterdag. Gewoon het rubber vervangen door een plinke laspit :p
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja,heb gekeken,voorpijp heb ik niet meer en kat wel maar die is leeg ![]() Quote:
zal vanmiddag de schade even opnemen dan schiet ik ook wat pics,m'n subframe is ook al aardig aant omkrullen ![]() en jan,wat hadden we het weer gezellig wel,zaterdag? ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja was super. Beetje rustig ma verder ok
![]() Ma kheb met eigen ogen gezien dat het vrij logisch is dat het subframe nogal gekruld is. Wat ligt dat ding laag zeg.. |
|
|||
|
|||
![]() nou nou , krom ... subframe zal eerder blank zijn.
Of je moet in een klinker dorp wonen |
|
|||
|
|||
![]() Haha als Urk geen klinkerdorp is dan weet ik t ook niet meer..
Ik heb daar mn kat al een keer helemaal kaal geschuurd aan de bodem.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je hebt duidelijk geen idee hoe de infrastructuur er op de voormalige zuiderzee-bodem bijligt...alleen de toegangswegen zijn hier geasfalteerd,de rest is allemaal klinkers,die je ook nog eens per dag ziet zakken.de straten gaan hier gemiddeld 2jr mee,evenals de schokdempers van de auto's die er dagelijks rijden.... putdeksels zijn gepromoveerd tot drempel en steken soms zo'n 10cm boven het wegdek uit,probeer daaarom zoveel mogelijk in het dorp met de brommer te doen,rijden in een auto met een afstand onderlip-grond van een platliggend pakje sigaretten(wel eentje van 28stuks ![]() dit verhaal geld trouwens niet alleen voor urk,maar ook voor m'n nieuwe woonplaats espel en andere omliggende dorpen..... @jan,jij hebt ons nieuwe stulpje vanzelf ook nog niet gezien ![]() ![]() vandaag geen tijd gehad voor de uitlaat,kijk morgen wel even... wel irritant die t#ring-herrie maar goed.....
|
||||
|
||||
![]() Hier in Dronten ligt gelukkig veel asfalt, maar het oude spul is inderdaad een verschrikking.
|