![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks Serge ,zo denk ik er ook over. ![]() @vwbullet:Jij kent me toch niet anders...heb ik van jou geleerd.hahahaha :p
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tuurlijk geef mij maar de schuld hahaha gekke muts. Wanneer moet ik rijden om je monster op te halen kan ik ff rekening mee houden. Alvin deed ambulance regen he?? Ben je daarom ziek beckie, van alle spanning om hem weer terug te zien hahah. Dat noemen ze geen griep maar extase . Oh oh oh. ja je hebt het wel beetje van mij en van maggie. gr benji THA BULLIT RULES |
|
||||
|
||||
![]() nee weet nog niet wanneer.wel snel.Ja was ik daarom maar ziek,had ik nog een leuke reden..morgen weer lekker werken.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij heeft golf1onderdelen.nl hemeltjes(met en zonder origineel schuifdak). Ik meen voor iets van 150 eetjes ![]() |
|
||||
|
||||
![]() damn nogal wat geld voor een hemeltje van een auto van die leeftijd...of zie ik dat te nuchter :S
|
|
||||
|
||||
![]() das wel een nieuwe hemel waar ze het over hebben.
je wilt niet weten wat alles bij elkaar kost als de auto klaar is.
|
||||
|
||||
![]() vet kleurtje!
ach ja dingetje hier dingetje daar, t kost toch altijd meer dan je dacht van te voren maar ja, je krijgt er wel wat voor terug he!
|
||||
|
||||
![]() Ja,,, een vette gave strakke bak.Vind ik dan natuurlijk,Maar ja wel met dikke bumpers.Dat is wat ik mooi vind.
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() spuitwerk is helemaal klaar , ik ga hem vanmiddag ophalen , en hem thuis neerzetten in de garage.
|
||||
|
||||
![]() foto van het spuitwerk ben benieuwt.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
doe maar niet dat trekt van die slijmerige draden naar me toetsenbord toe ![]() maar idd wil het resultaat wel zien hoe de golf geworden is
|
||||
|
||||
![]() de foto,s::::::::
als het wat beter weer is doe ik hem in de zon fotograveren.
|
||||
|
||||
![]() zit er nu een beschadiging op de spatbordverbreder?
|
||||
|
||||
![]() @ richard: ik denk dat dat weerspiegeling is
@pirelli en becky: super! heel erg mooie kleur!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd dat is weerspiegeling, op de foto met de sneeuw en regen komt de ware kleur niet tot z'n recht vind ik.de foto van de spatborden die kleur lijkt er beter op.ben er zelf weg van.nu gaan opbouwen.als die klaar is dan kunnen we echt mooie foto's gaan maken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ow wat een mooie bus op die foto??? hahahha
Veel plezier met je bommetje beckie kunje weer mee voor de dag komme groetjessssss |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zondag nog ff voordat we naar de type 1 meet gingen nog wat foto,s in het zonlicht gemaakt. Ziet er heel anders uit dan die TL verlichting in de garage. Glimmen doet ie zeker ook al zit er stof op.
|
||||
|
||||
![]() Hee. dacht dat je die grill voor jou golfje had gekocht hahahah????
|
|
||||
|
||||
![]() toen we bij onze oosterburen waren wel ja, hoe blijft het anders een verassing als ze er de hele tijd bij was?
|
|||
|
|||
![]() Wordt echt een super gaaf karretje hoor. Succes met de verdere opbouw.