![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nog 2 weken mensen . Dan sluit de aan melding voor de BBQ . Wees er snel bij . . Voor minimaal 10 euro lekker eten bij Johan . . .
![]() Last edited by voklswien : 04-09-2007 at 11:11. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nieuwe Jet? Of in de Golf
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kostenplaatje ben ik nog mee bezig, schat alle kosten, dus eten en drinken + faciliteiten gebruik op 15 euro p.p.. Ja, het kost wat, maar ik regel GOED vlees, geen spul uit een kartonnen doosje! Kinderen gratis. ![]() Pin me er niet op vast, maar hier zit het ongeveer wel op. Moet mezelf hier ook wat mee indekken, maar dan weet iedereen wel ongeveer waar hij/zij aan toe is. En inderdaad, de aanmelding voor BBQ en camping sluit 17 september! Dus geef aan of je komt eten, en als je blijft slapen geef aan waarin! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee geen nieuwe Jet, was dat maar zo ![]() Heb er nog een Golfje bij gekocht als rat project, dus mischien komt die mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Okay, de kogel is door de kerk...
Me vriendin gaat mee!!! Moeten jullie wel aardig voor haar zijn, aangezien ze niemand kent ![]() Dus: Mr. Nas and Mrs. Nas (to be) - BBQ + Overnachting in een T3 Camper Hoeveel zijn de kosten trouwens voor de overnachting? of zit dat bij de BBQ inbegrepen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben alweer 2 dagen druk aan het oefenen man ![]() ![]() Maar trunk of niet, ik kom zowiezo langs ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Leuk dat ze ook meekomt! Kosten voor de camping zitten daar uiteraard niet bij Marcel, de prijzen daarvan post ik spoedig! |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer de kemping te duur is gaan Nas en ik wel langs de weg staan met de busjes
![]()
|
|||
|
|||
![]() zal wel goed komen denk ........wij zitten in de vakantie villa met garage
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Antje en Daniel zijn zeker bij de BBQ, maar over nachten weten we nog niet!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Past de country wel onder de deurpost door? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das de garage van mijn schoonmoeke, staat een Jetta mk2 GL in!! Incl. smeerput!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
daar kan de country bijna boven staan hahah ![]()
|
|||
|
|||
![]() jetta .
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik wed erom dat die country van alberto misschien 3 cm hoger is dan de jetta van mijn schoonmoeke ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Campingprijzen:
Per persoon per nacht € 3,- Kinderen 2-10 jr € 1,50 Staanplaats € 3,- Electra 6 ampere p.n. € 2,50 Auto/camper p.n. € 1,- Toeristenbel. p.p.p.n. € 0,35 Trekkershut (4 pers.) € 35,- Vakantiewoning - gereserveerd Pipowagen -gereserveerd |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Niet te koop?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vast niet, trouw paard van de familie. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
een paard ........waar . in die garage ? ![]() de groote koeke pan nog nodig denk je johan kost niks ....maar moet het wel ff weten ideaal om sharma hambugers worsten uien champions op te bakken ![]() of als warm houd plaatje ....of als ontbijt tafel ...doos vol eieren er in en roeren maar ![]() |