![]() |
|
|||
|
|||
![]() Schroefje??? Hahaha yeh right.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi kut neefke, gaat weer centen kosten. Wie reed erop dan? Lytse Sietse?
![]()
|
|||
|
|||
![]() met schroefje loopt ie of leeg of er gebeurd niks
dit is meer warmte of zo in combinatie met te hooge spanning IMHO |
|
||||
|
||||
![]() kan best door te lage bandenspanning gekomen zijn
|
|
||||
|
||||
![]() Ondertussen is de velg gerepareerd door richard
![]() foto's van de T1 komen volgende week want die hebben mijn ouders nu mee op vakantie richting italie ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zeg die band is al verknalt met erom leggen als ik hoor 1uur en weet ik veel hoelang....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen idee. Er zat in ieder geval een schroef in en dat zal ook een oorzaak geweest zijn. |
|
||||
|
||||
![]() he dat zender wiel komt mij bekend voor.................(haalde mijn hand nog open aan die klote band,nou ja wat er nog omzat(lag achterhuis int donker)
die is onder mijn lastang geweest(via richard) groet johan
|
||||
|
||||
![]() Mijn ouders zijn net weer terug van vakantie dus bij deze even wat foto's van de safari ramen(en van mijn broertje). foto's zijn gemaakt in italie in de buurt van het gardameer.
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie pics, echt een top wagen !!
|
||||
|
||||
![]() Staat super! Ik kom nog wel eens langs te kijken, heb de binnenkant nog niet eens weer gezien!
|
||||
|
||||
![]() Gister met de Golf 1 mijn eerste beker gewonnen.
Best Styling Theme ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En gister ook nog mijn E- rijbewijs gehaald
|
|
||||
|
||||
![]() Haha, wat een super week voor jou. Gefeliciteerd mantsje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag was er een soort van oldtimerdag hier in drachten dus de garage vandaag weer leeg gehaalt en alles bij de weg neergezet. Zeer veel bekijks vandaag met de busjes.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond bij King Street in Drachten mijn 2e beker gekregen. wederom Best Styling Theme. En na een dik jaar eindelijk weer een steenslagbeschermkapje op de rechterkant van de einser.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen week heeft mijn vader nog een leuke accessoire opgehaald voor de T1.
Een BESTATTUNGSANHÄNGER oftewel een lijkaanhanger ![]() Moet nog genoeg aan gebeuren maar is een leuk project voor de winter. Kleur word mat zwart of hij komt in de kleur van de T1. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iemand toevallig nog een trekhaak over van een T1??
|
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zaterdag moest ik even met een vriend van mij weg en had de golf 1 rond 14.00 uur op het industrieterein in drachten geparkeerd.
Mijn golf 2 staat daar ook 7 dagen in de week en daar was nog nooit wat mee gebeurd. Auto's stonden bij een garage bedrijf dus ik dacht dat dat wel veilig was. Zelf hebben wij daar een loods maar omdat die te vol stond moest de auto maar even buiten staan. Hier even een paar foto's van hoe ik mijn golf zaterdagavond om 22.30 aantrof!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Radio, hoedenplank met speakers, iron cross asbak, iron cross deurpin, kentekenpapieren en tomtom zijn uit de auto gehaald. Deurpaneel beschadigd en bekleding voor de zekeringkast was ook losgehaald. Helaas is er op het terein te weinig camera bewaking.. daar komt nu verandering in ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klote voor je, je hebt nog geluk dat ze hem niet in z'n geheel meegenomen hebben!
Succes met de schade herstellen. |