![]() |
|
||||
|
||||
![]() deze is echt zeer mooi, heb hem al eens in het echt gezien,, erg mooi..
gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wáár heb ik dat ook al weer eerder gezien?! ![]() ![]() Nee, ff serieus; dat oranje is idd gewoon nix... Ziet er goed uit bij je paarse lak! beau-ti-full! ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Pfff midden in een verbouwing van aankoop huis en geen tijd voor de corrado, heb inmiddels een reserve dak liggen maar nog geen tijd gehad het zaakje om te bouwen zodat dit weer werkt (schuift/kanteld).
Zit met een probleem dat hij stottert/inhoud bij koude moter iemand een snelle suggestie? |
|
||||
|
||||
![]() pfff ik denk dat ik maar eens opzoek ga naar een mooi turbo setje, vriend van me heeft een 2.0 16v golf3 en rijd me een beetje het snot om de oren ....en ja dat vind ik irritant
|
|
||||
|
||||
![]() Een turbo is ook een soort compressor; alleen niet mechanisch zoals de G-lader, die je al hebt....
Denk je echt er heel véél vermogen meer uit te kunnen halen met een turbo-setje, dan!? ![]() Een 2.0 16 V heeft toch 150 pk en jij 160!? ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
zo, ben je leeg? poelie en chip (en evt. nokkenas) geen optie? goedkope manier om er net ff wat meer vermogen uit te halen.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mooi he die 16 ventielers ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je kunt het ook zo bekijken, jij rijd een Corrado (een van de mooiste VW's tot nu toe) en hij in een Golf 3 (een van de minst mooie VW's tot nu toe).. Roy MK2 G60 heeft nog een chip en poelie te koop voor weinig volgens mij, hoef je alleen een riempje bij te kopen.
|
||||
|
||||
![]() Raar zou toch verwachten dat een G60 corrado wel wat sneller is dan een Golf 3 16V eigenlijk.. Vind mijn 16V ook al niet echt snel eigenlijk..
|
||||
|
||||
![]() Heb al een andere chip en poulie, maar ik vind hem nog steeds traag, ben wel iets sneller dan die 2.0 16v maar het is niet meer wat het was.
Baal er van dat ik geen tijd heb om aan de auto te werken. Verder ben ik nog steeds erg blij met de corrado maar na 7000 euro verder heb ik niet he gevoel dat dit er ook daadwerkelijk aan af te zien is. de planning is vooralsnog: - dakje fixen - terug naar lichtmetaal - ABS check - andere moter: tdi of 20VT |
|
||||
|
||||
![]() Weet je wel zeker dat jouw corrado 100% loopt dan? Mijn Corrado (die lage
![]() doortrekkend vanaf 120. De top was 255 op de teller.. Dus ik denk dat je eens moet kijken hoe de staat van het blok is en naar de afstelling ervan
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je de allereerste post in dit topic wel gelezen dan? Blokje is helemaal uit elkaar geweest en nagekeken. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ..wil niet zeggen dat dan meteen alles automatisch goed is hè.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En de mijne had 235000 op de klok staan en niks gereviseerd.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Blok is 100 %, de lader doet het ook prima is nu alweer een jaar geleden gereviseerd maar levert nog steeds prima druk.
Huis is bijna klaar en volgende week heb ik vakantie dussssss ik ga echt proberen een dagje vrij te maken voor de corrado om er eens heerlijk ouderwets aan te sleutelen. ennn ik wil meetings bezoeken...... |
|
||||
|
||||
![]() zondag mivw...
![]() heel nette corrado!!! en qua velgen al gedacht aan RH zw1 in 17", vind ik heel lekker onder corrado's ook al kan je er niet extreem laag mee gaan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() sinds een dag last van zwaar schakelen wilde vanavond naar de garage gaan en ja hoor vanochtend op de a59 kreeg ik hem niet in een versnelling...damn!!!! heb hem uiteindelijk wel naar mijn werk gekregen (was er bijna) maar er is geen schakelen meer mogelijk....
kan nu gaan peinzen hoe ik hem in hemelsnaam van oosterhout naar nieuwkuijk krijg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet je dat zeker? ![]() Kut van de versnellingsbak. Is het niet een schakelstang die los/gaar is? Slepen is misschien een optie, alhoewel Oosterhout - Nieuwkuijk nog best een eindje is om te slepen...
|
||||
|
||||
![]() Als ik hem wil inschakelen doet de koppeling niks alsof ik schakel zonder koppeling.
|