![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das mooi klote! Was die bak al slecht? Zo in een keer helemaal kapot maak je niet vaak mee. Wat is het onderdeel dat hier op de band zit? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das de enige keer dat je een vwf sticker en DCI in dezelfde foto zult zien ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jurgen, dat is de wielkastbinnenrand die naar buiten gevouwd is
![]() En nee, de bak was nog redelijk prima. Alleen iets ruzie met de derde niet goed bleef hangen bij gas los, maar dat was alles. En Tjaap, bij ons betekend DCI heel wat anders denk ik ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weet je nu ongeveer wat je gebruikt hebt aan dempers en veren om de auto op deze hoogte te krijgen?
Vind het best een mooie hoogte. Ook nog redelijk acceptabel voor drempels. Zelf wil ik voor 195/50/15 banden gaan.
|
||||
|
||||
![]() Drempels gaat perfect hoor zo. Mijn zomerbanden worden ook 195-50/15. Had eerst achter 205-15 maar denk niet dat nu echt gaat passen.
De rest zoek ik even voor je uit.
|
||||
|
||||
![]() Aaahh, balen man! Erg jammer, dat dit moest gebeuren!
Hij staat er trouwens wel mooi bij met die verlaging! Ga je zelf de bak vervangen, als je weer terug bent? |
|
||||
|
||||
![]() Denk met wat hulp
![]()
|
||||
|
||||
![]() Meteen een goede reden om naar een 5 bak over te stappen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is goed, zal er aan denken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Frikandel.....
Oeps zei ik dat hardop. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ebut, heb net de Passat zien staan. Hij wordt alsmaar matter lijkt het!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Al die teksten deden me meteen denken aan onze oude spijl. (nu die van Luuk Skywalker).
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() En MisterMiljon, vet! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb hem ook zien staan, volgens mij woensdagavond in drachten op een auto van de ANWB...
|
||||
|
||||
![]() Hee kerel jammer dattie toch nog stuk liep je passat! Foto's kan ik helaas niet zien krijg alleen een photobucket plaatje te zien, heb je nog een link anders?
|
||||
|
||||
![]() Ja klopt, bandbreedte is op. Gooi wel even een zootje in een ander album, moment.
En ja Split, dat zei Benji geloof ik al. Woensdag kan zeker, toen leverden ze hem af [tegen 19.30] in Damwoude.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dit heb ik er onder: Dempers: Koni geel voor van een audi 80 type 81/89. Koni rood achter voor een Vento. Veren: Weitec veren voor een audi 80 type 81/89. Achter onbekend, waarschijnlijk Vento. Succes, en show me the pictures ![]()
|
||||
|
||||
![]() Thnx!!
Zal eens rond kijken, zit geen haast bij ![]() Vind hem hier echt netjes verlaagd; Lopen je wielen niet tegen de wielkasten en spatbordranden? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je hard genoeg door een gootje stuitert terwijl vol ingestuurd wel
![]() ![]() Maar over het algemeen gaat het goed hoor. Al zat hij daar op de trailer wel volgeladen met bagage en vast gesnoerd aan de trailer ![]() Dus normaal staat hij iets hoger, zoals bijvoorbeeld hier: ![]() En ballonnen van banden natuurlijk. Zomerbanden worden 195-50/15 ipv de nu 195-60/15. Maar daar ligt hij eigenlijk wel perfect laag ja ![]()
VW-Speed.nl Last edited by Ebut : 27-02-2007 at 21:57. |