![]() |
|
||||
|
||||
![]() nope zijn 40mm dus groot genoeg is alleen kwestie van juiste sproeier
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je webers op een vr6 bouwt , zal je vast wel vermogen winnen,maar je zal denk ook andere nokken assen e.d moeten monteren. 1 ding kan ik je wel vertellen :::: je krijgt een behoorlijke draaikolk in je tank ,,,,,,zuipen zal ie ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en dat ligt aan je rechter voet
![]()
|
||||
|
||||
![]() ach kleinigheidje blijf je houden...
|
|
|||
|
|||
![]() heyzzz mensen ik ben nieuw hier...!
ik heb zelf een golf II 1.8 16v wolfsburg edition met dubbele 45 mm webers erop :-) de voordelen zijn...genoeg vermogen..Super mooi aanzuig geluid...! enz enz nadelen zijn : zuipt enorm.. het afstellen regelmatig....en heeft onderhoud nodig maar ja wat niet :-) maar het geluid is echt dik vind ik...:-) dus gewooon DOEN !!!! |
|
||||
|
||||
![]() ik heb webers gereden ,solexen en dellorto dubbelloops carbs ,rijd leuk ,alleen jammer van dat carburateur gat .
rij nu met keihin motorfiets carbs ,rijd zuinig ,geen tot weinig onderhoud ,na stellen nog niet nodig (ook na een jaar niet).co is geen probleem met afstellen .geen carburateur gat . 1 klein nadeeltje ,iets korter gas pendaal
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das heel goed op te lossen...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() een blok hout eronder maken?
|
||||
|
||||
![]() je ken ook throttle boddies nemen, kost wat moeite hebben we in leusden ondervonden maar het werkt
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hmm, lengte van 't gaspedaal blijft gelijk toch ?
![]() Slag wordt meer dan gehalveerd bij 1 op 1 gaskabel idd..... @ Serge : Maar je weet NU toch wel hoe je dat kunt oplossen ? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
helaas heb ze niet op de plank liggen.
|
||||
|
||||
![]() throttle boddies .......brrrrrrr ,blijft grove injectie
|
||||
|
||||
![]() zinvol geweld noemden ze dat toch?
|
||||
|
||||
![]() zinvol is een alqaida klapband onder een iraakse tankwagen bij het paleis van sadam terwijl osama binladen er op de koffie is .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
juustem... boor halverwege je pedaalarm een gaatje, leg het kabeltje daardoor... et voila, volle pedaalslag. ![]() Maar vertel meer over die klapband... Een dag de telegraaf niet gelezen, klapband gemist..... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() lol
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan ook, maar ik heb 't aan 't andere uiteinde v/d ( originele ) gaskabel ff gemodificeerd ![]() Is nu gewoon plug & play voor elk "smallblock" ![]()
|
||||
|
||||
![]() ouwe thread zeg maareh ff wat anders, wat is zuinig voor motorfietscarbs tov standaard injectie en tov slurpie webers (en consorten)?
|
||||
|
||||
![]() injectie en motorfiets carburateurs bijten elkaar niet
|
||||
|
||||
![]() hmmz interessant, als ik dus eens een geschikt setje tegenkom gaan ze mee denk. mooi voor de verzamelling onderdelen voor mijn nieuwe blok. (ooit)