![]() |
|
||||
|
||||
![]() Scherpe bocht.
Laten we het er maar op houden dat je erbij moest zijn.
|
||||
|
||||
![]() tsja, das balen..
|
|
|||
|
|||
![]() ja en ik rij nooit zachter als 140 op de snelweg ik weet ook niet hoezo maar het schiet wel lekker op
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan ben jij vast nog student..?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je werkt rij je meestal tijdens de spits en haal je die snelheden niet.. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben ook dagelijks als student naar school gereden in de spits .. daar kan je toch vlot 140 rijden hoor
alleen mijn jetta 1 automaat met 13ers vond dat nooit zo prettig dus ik vond 110 hard zat ..
|
|||
|
|||
![]() nee ik ben geen student ik ga 1 dag naar school en de rest werken.
maar die snelheden haal ik makkelijk af en toe ook effe 175 harder ging me auto niet. maar ik rij al 2 jaar zo en ik heb pas snelheids bekeuringen 1 van 5km te hard en een van 20 te hard ofzo. Ik weet ook niet hoe dat komt maar ik heb denk gewoon veel geluk. |
|
||||
|
||||
![]() tellerafwijking
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en die hebben vrachtauto's niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik rijd ook altijd netjes 140 op m'n teller met m'n Jetta
![]() |
|
|||
|
|||
![]() en met irritante lings rijders die haal ik gelijk rechts in.
Een stoplicht wat op rood staat terwijl er niemand staat te wachten rij ik door. en wat doen julie allemaal wat niet mag? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jou negeren? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus als ik het goed begrijp rijden jullie illegaal rond om banden en diesel te besparen ![]() Wat mij betreft de rij- en rusttijdenregeling nog een stuk strakker. Ik zie toch regelmatig vrachtauto's een stukje vluchtstrook meepakken en dat lijkt me toch in de meeste gevallen met oververmoeidheid te maken te hebben. En dat de chauffeurs door hun baas onder druk worden gezet om tegen de grens aan te rijden ben ik wel van overtuigd. Wat mij betreft wordt een overtreding van de rusttijdenregeling dan ook bestraft met een belachelijk hoog bedrag naar de werkgever. Het liefst zo hoog dat er minimaal een dag voor niets is gereden om te voorkomen dat een transporteur er financieel belang bij heeft de rusttijden te overtreden. Een vrachtwagen is en blijft een opgevoerde shovel van misschien wel 80 ton als hij bij een ongeval betrokken raakt. Bedoel, als die 80 ton gaat schuiven is er geen houden meer aan en plet ie alles wat ie op z'n weg tegenkomt totdat de combinatie tot stilstand komt. Andere vraag: Is de diesel nog niet duur genoeg om transporteurs van hun chauffeurs te eisen netjes 80 te rijden in plaats van 92? Scheelt even grof gerekend 20% brandstof. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klein beetje off-topic, maar deel je die mening ook voor je eigen vakgebied? |
|
||||
|
||||
![]() In welke sector is Sander actief?
|
||||
|
||||
![]() Ik word af en toe niet goed van die regels, laatst ook, ben ik op de weg terug naar de zaak beetje file gehad ik aan het rekenen of het nog kan binnen de rijtijden, kom ik 20 min tekort om op de zaak te komen, kan ik dus 30 min van de zaak af op een parkeerplaats mijn 45 min pauze gaan maken, nou fijn hoor.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.volksforum.com/forum/sho...20&page=3&pp=20 |