![]() |
|
||||
|
||||
![]() Tssss in SERIE werken ........ nog nooit van gehoord zeker
![]() |
|
||||
|
||||
![]() He JK,
Kun je het nog volhouden ??? Ik heb volgens mij nog nooit zo'n lang topic gelezen over 1 set hoepels ![]() ![]() Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() Mooi he !
![]() ![]() ![]() Nee ik hou het niet meer !
|
||||
|
||||
![]() He fred als je al die onzin eruit haalt uit dit topic blijft er weinig over hoor..............
![]() ![]() Nou verrekte fietsenmaker schiet op met die foto's.............. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahahahaahha !
Dat klopt grotendeels onzin wat hier staat ! eigenlijk hoort hij bij offtopic ![]() ![]() ![]() ![]() o ja die foto´s die heeft arjan denk ik nog Komt vanzelf hierop ooit
|
||||
|
||||
![]() Ooit opschieten man......................
![]() |
|
||||
|
||||
![]() jajajajajajajajajaja Komt goed !
Kijk maar op je telefoon
|
||||
|
||||
![]() Heb geen mms...........
![]() ![]() Maar heb ze toch gezien dik hoor. |
|
||||
|
||||
![]() o ja sorry wist ik niet ! maar goed !
|
|||
|
|||
![]() minder lullen harder werken hahahahah
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() heel veel lullen en gewoon een ander hard laten werken...... ![]() hahaha groeten die lange ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en jij hebt gelijkt Patrick !!
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Daar heb je gelijk in, nou dan zal ik ook nog even een onzinpost erbij knallen hier. ![]() ![]() ![]() ![]()
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by Little Red Rooster : 03-03-2006 at 08:47. |
|
||||
|
||||
![]() Kan iemand dit verplaatsen naar offtopic ?
Nee ff zonder gekheid ik zal ff foto´s plaatsen ! Eerst was de bedoeling om ze zo te maken Toen dacht ik er anders over moeten ze zo worden ![]() Nu zijn ze toch maar weer anders geworden ! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat we een tussencategorie moeten maken tussen ON-topic en OFF-topic:
JK-TOPIC ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lijkt mij een goeie !
Ik Stem Voor !!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ja das een goeie !
Vanavond gaan ze inmekaar als het allemaal mee zit !!! Dus heeel mischien morgen foto´s
|
||||
|
||||
![]() Quote:
He Jasper waar blijven de foto's ? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Staat er heeeel misschien morgen ... En zoniet dan hebben jullie lekker pech hahahahahaha Nee komt goed ! zal vanavond Arjan vragen om ff foto´s te maken !
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet hoe het met dat geduld van jouw is maar het mijne is wel ver op.
![]() Niet verkeerd naar Arjan bedoeld hoor maar ik wil het eindresultaat zien. ![]() Misschien morgen dan maar weer. Ik ga maar weer aan t verbouwen. Tot Morgen ! |