![]() |
|
||||
|
||||
![]() aa nog een paar maar
|
||||
|
||||
![]() jammer dat ik niet weet hoe het werkt dat je ze direct kan zien
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mijn bijdrage vind je hier;
bien's foto's van spa 2005 Psst; je zal mijn notch vaak tegen komen, moest ff foto's hebben met zijn nieuwe wielen eronder... :p |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had ff geen zin om alles te linken dus je moet zelf even op de site kijken! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als je ze in de Gallery had geupload, was het een stuk makkelijker geweest... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vroor het ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gert, het scheelde niet veel vrijdag en zaterdag was het best fris, vooral zaterdag. |
|
||||
|
||||
![]() Spa Bug Show op 20-21 augustus
130 stuks in superformaat !!! ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pictures Can be Vieuwed @ www.bugland.be ==> 'Let's meet-corner' - Bugshow Spa- Francorchamps 2005 Meer foto's op het ...Bugland-forum... bij de treffens - Foto's Enjoy the pictures ! |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gillian weet het niet meer ... wil hij nou een busje, of toch een mini Porsche ??
Wat het ook wordt, ik vrees dat het papa geld gaat kosten. ![]() "dié wil ik hebben papa !!" was het enige wat hij nog uit kon brengen :p ![]() Met dank aan Bob dat hij er ff in mocht zitten. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Net als wat daan zei; het was echt mega koud, vooral zaterdag!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb je me gezien dan? En dan zeg je niet ff hallo ofzo??? En de capuchon ging op omdat het begin te regenen.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vroeg zaterdag aan m'n dochter" Met welke bus wil je op de foto?". Zie hieronder het resultaat: |
|
|||
|
|||
![]() helaas die kut diensten ook altijd ik ga maar eens opzoek naar een andere baan ik mis alle meetings
![]()
|
||||
|
||||
![]() Last edited by Oskar : 24-08-2005 at 19:27. |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() he mooi man zo'n filmpje.........!!
spa was super !!!!! was mijn eerste maar zeker niet de laatste keer dat ik daar geweest ben !!! mijn foto's komen nog!! |
|
||||
|
||||
![]() mooi filmpje oskar!
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |