![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Moet ineens aan een 16V G60 denken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ook!
![]() ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Man man man....
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja hoor, een nieuwe koets. Gaaf hoor.
Wat kun je ermee doen, opbouwen en keuren is geen probleem? Wie weet wat het waard wordt, of wat voor tofs je ermee kan doen. De al erg goede caros waar je mee bezig bent is al vrij bijzonder, een nieuwe koets is natuurlijk onsterfelijk uniek! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe koets is wel gaaf idd, Jeroen Rison had toch ook nog zoiets staan??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij heeft nog een 4-deurs staan en ik weet niet in wat voor een staat deze is en of hij compleet is met schermen en motorkap enz. |
|
||||
|
||||
![]() Weet je zeker dat dit geen opgelapte koets is , en zo ja, hoe kom je daar dan achter vraag ik mijzelf af.
Kun je dit ergens checken?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ik bij hem op de site kijk staat er nog steeds een 3 deurs op ![]() Die 4 deurs niet......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had hem hier al lang geleden over gebeld. De 3-deurs was al verkocht en heeft nu een 4-deurs staan. Last edited by DutchBuild : 08-02-2016 at 10:19. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik weet niet waar dit op slaat, want het is voor mij op de foto's al te zien of hij opgelapt is of niet. Ook is dit duidelijk te zien aan het chassisnummer wat er niet in zit, net als de aankoopfactuur die hier bij zit uit 94. Verder kan je het zien aan het plaatje wat voor in de neus gepopt zit omdat hier een bestelnummer/onderdeelnummer op staat ipv de barcode enz enz. Het is voor mij niet de eerste die ik heb gezien en heb gekocht. Wel is dit de mooiste en de meest complete die ik ooit gezien heb. Ook uniek dat ik hem van de persoon heb gekocht die hem zelf nieuw heeft gekocht in 1994 ipv dat hij al diverse eigenaren verder is. Ik werk al 20 jaar aan de mk2's en heb al heel veel langs zien komen en gekocht/verkocht enz. Ik heb hier zelf geen doel voor, maar heb hem gekocht omdat ik deze kans waarschijnlijk niet weer zou krijgen. Ik zal hem waarschijnlijk weer verkopen, maar voorlopig is hij van mij ![]() ![]() Last edited by DutchBuild : 20-10-2014 at 16:28. |
|
||||
|
||||
![]() Het was meer vraagstellend bedoeld Wilco, ik was benieuwd hoe je dit kan zien.
Achteraf had ik de vraag anders moeten stellen lees ik nu. In ieder geval erg gaaf dat zoiets nog bestaat, na zoveel jaar "staan" zeg maar ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zie idd veel vliegroest zitten, dat is wel jammer ja. Die van jouw ziet er beter uit. Het is natuurlijk wel van belang hoe iemand zoiets 'op slaat'......
|
|||
|
|||
![]() Vliegroest op die foto's? Ik zie het niet. Hoogstens iets op de plek van de achterbank maar is vermoedelijk gewoon vuil..
|
|
|||
|
|||
![]() Shit dat is bizar.. een nieuwe koets!
Erg gave projecten Wilco, ga zo door! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maakt niet uit, ik weet dat het goed bedoeld is ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, ik bedoelde de (oude) foto's op de site van Jeroen Rison. Die koets van Wilco is gewoon ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het was afgelopen zaterdag een hele rit (900km in totaal). Dit kwam vooral vooral omdat het met een kar er achter toch wat langer duurt al vergat onze vriend Skywalker nog wel eens dat hij er een kar achter had hangen
![]() Eenmaal daar blijkt deze man werkzaam te zijn voor VW-Motorsport voor wat de elektronica betreft. We zaten 30km vanaf Wolfsburg en helaas geen tijd voor het museum ![]() Als we er weer heen gaan mogen we deze man eerst even bellen zodat hij ons ook alles kan laten zien wat niet alleen voor het publiek is tentoongesteld. Gaan we zeker een keer doen ![]() Ook weer wat verder met het schoon-krabben van mijn project-Golf: ![]() ![]() Na het schoon krabben, heb ik er een oude doek opgelegd en een flinke laag Thinner op gegoten. Even laten weken en poetsen maar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De tunnel ga ik niet schoon maken omdat dit het eerste deel wat ik ga vervangen zodra ik de koets helemaal schoon heb. Ik hoop hem volgende week op zijn kant te kunnen zetten zodat kan beginnen aan de bodem. Wat zal ik blij zijn als ik met het echte werk kan gaan beginnen ![]() Last edited by DutchBuild : 08-02-2016 at 10:23. |
|
|||
|
|||
![]() Lekkere foto's ouwe pikomhoog
|