![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zou 'm op staal laten en op deze hoogte. Ziet er goed uit zo!!
|
|
||||
|
||||
![]() Ja hij blijft voorlopig ook nog wel even zo. Er wordt in de 'verloren uurtjes' naar mijn auto gekeken, scheelt weer in de kosten maar duurt het wel wat langer. Tegen de tijd dat de Golf weer rijdt zal het wel weer vriezen 's nachts, dus blijven de Modernlines voorlopig door op mijn kamer liggen.
Ben ook erg benieuwd wat nou het probleem is, ze zijn er aan bezig en houden me op de hoogte, dus ben benieuwd. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Leuk project! Heb je wat meer info over die stickers?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Thanks man!
Stickers heb ik via Sinan ontvangen, misschien hem even een berichtje doen? Tellerbak die ik in de Golf gezet had, miste aan de achterkant een aansluiting voor het vacuüm slangetje. Nieuwe is morgen binnen als het goed is. ![]() Er wordt nu 'in de verloren uurtjes' aan mijn Golf gewerkt, ik verwacht hem rond mijn verjaardag (midden December) weer een keer te hebben.
|
||||
|
||||
![]() Hopelijk een VW garage waar ze nog monteurs hebben die met K-jet om kunnen gaan
![]() Meeste kunnen alleen maar naar hun laptop gluren ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Ja klopt, daarom staat mijn Golf ook niet bij de grote VW dealer, waar ik zelf ook werk (Als autowasser weliswaar), maar bij een kleinere, officiële VW garage. De hoofdmonteur werkt aan mijn auto, hij heeft er zelf ook zo'n soort Golf gehad, hij is wat meer van die generatie, dus dat zit wel goed.
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Vandaag trouwens deze binnen gekregen:
![]() Zit zelfs nog een vacuüm slang aan! ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Wel gaaf zo met toerenteller!
![]()
|
||||
|
||||
![]() En Wouter? Is er nog wat gebeurd aan de GTI
![]()
|
||||
|
||||
![]() Geen idee.
![]()
|
||||
|
||||
![]() GTI loopt nog steeds niet, kan nog wel even duren.
In de tussen tijd een nieuwe aangeschaft, net zo lelijk als de rode die ik al heb. ![]() Pekelbak Elmo de Tweede. ![]() ![]() Prima auto. ![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes, en met een beetje beleid rij je daar nog een ton bij
|
||||
|
||||
![]() Zou mooi zijn ja! Doe er ook geen rare dingen mee, en dat gekke ding rijdt nog zuinig ook! Op de dag van aankoop tank volgegooid, nu ruim 260 kilometer verder, nog niet eens op de helft.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Eerst maar eens compleet leegrijden
![]() Soms zijn ze aan het einde toch opeens snel leeg en lijkt het begin alsof ze 1 op 1000 rijden |
|
||||
|
||||
![]() Wat is er nog gekomen van de zilveren?
Zag op de rdw site dat ie geen apk en verzekering meer heeft ![]() Trouwens met een beetje commendant 4 en daarna waxen ziet ie er weer als nieuw uit. Zelf ook zo'n rode pasadena gehad.
|
||||
|
||||
![]() Ja die zilveren, daar was de motor gewoon te slecht van. Had de gaskabel nog wel vervangen, had ik toevallig nog liggen. Ding zoop olie, dus heb hem verkocht aan een kennis van me. Zie de auto nog wel aan de openbare weg staan, dus zal eens even kijken wat daar nou de bedoeling van is.
|
||||
|
||||
![]() Nou, eindelijk weet ik waarom de GTI zo slecht/niet loopt. Spinnekop is kapot.
![]() Motor loopt verder erg netjes en op 4 cilinders, als je handmatig lucht geeft. Als ik een nieuwe spinnekop kan vinden, ben ik al een heel stuk dichterbij! Zal straks even een foto plaatsen van de huidige situatie.
|
|||
|
|||
![]() Die heeft lieuwe op het forum te koop staan.
|
||||
|
||||
![]() Net even opgezocht, dat wat hij aanbiedt is van een KR. Maakt dat uit? En dat spul ligt ook al zeker 8 maanden ongebruikt in de schuur.